Bc. Leona Š. 33 let , životopis 577662
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jablonec nad Nisou + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistent v médiích, reklamě, PR Delegát cestovní kanceláře Marketingová komunikace Nákupčí Obchodní referent Office manager Personalista Vedoucí / manažer prodejny Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání Bakalářské
Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Pedagogika volného času
září 2014 – leden 2018Bakalářské
VOŠMO a OA Jablonec nad Nisou
Ekonomika a podnikání (Ekonomika a podnikání - zahraniční obchod)
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 4 měsíce
DD*****kýř
Lektor zájmových činností
září 2008 – dosud 17 let a 4 měsíce
vedení hudebních kroužků pro děti (hra na nástroje, zpěv, rytmická cvičení, kreativní hudební aktivity) příprava a realizace příměstských i pobytových táborů (tvorba programu, vedení her, výletů a tematických dnů), podpora týmové spolupráce, rozvoj kreativity a budování přátelského prostředí, komunikace s rodiči, spolupráce s týmem vedoucích, organizace vystoupení, ukázek pro rodiče nebo závěrečných prezentací
AM*******.o.
Administrativní pracovník
červen 2024 – září 2025 1 rok a 4 měsíce
DPČ. Remote administrativní vyhledávání a zpracování stavebních zakázek a kontaktů (ČR+SK), správa dat v CRM, práce s registry smluv.
Pr*********.o.
Referent inovací - administrativní činnost
červen 2016 – září 2025 9 let a 4 měsíce
Kompletní administrativní agenda kanceláře (evidence objednávek, práce s fakturami a příjemkami a dokumentace k produktům), komunikace se zahraničními dodavateli (tvorba objednávek, úpravy designů, potvrzování specifikací, reklamace, logistické podmínky), tvorba a správa technických podkladů k produktům (prvotní návrhy designů, aktualizace verzí, kontrola dat pro výrobu), administrativní podpora nákupu (sledování cenových nabídek, vyjednávání podmínek, kontrola dodacích listů, párování faktur), účast na zahraničních veletrzích v Německu, Itálii a Hongkongu, organizační podpora workshopů (příprava materiálů, logistika, administrace účastníků).
Pr*********.o.
Obchodní referent I. - administrativní a obchodní činnost
leden 2015 – květen 2016 1 rok a 5 měsíců
Kancelář obchodu - tuzemsko. Kompletní administrativní správa podnikových prodejen (evidence objednávek, vystavování faktur, koordinace dodávek, komunikace se zaměstnanci a správa podkladů k docházce), péče o zákazníky B2B, B2C – přijímání a zpracování objednávek, fakturace, kontrola termínů, vystavování dokladů, komunikace o dodacích podmínkách, řešení reklamací, administrativní správa e-shopu, komunikace s přepravními společnostmi – ceny, podmínky, logistické požadavky, reklamace a dohled nad průběhem zásilek, inventury konsignačních skladů a správa podkladů pro účetnictví, dohled nad prezentačním materiálem a vitrínami na prodejních místech (evidence, distribuce, doplňování), krátkodobá komunikace se zahraničními zákazníky.
Pr*********.o.
Obchodní referent II. - Administrativní, marketingová a obchodní činnost
duben 2014 – leden 2015 10 měsíců
Administrativa obchodního a marketingového oddělení (objednávky, nabídky, databáze zákazníků), péče o odběratele komponent + akvizice nových klientů. Podklady pro marketing, správa produktových vzorků, dohled nad prezentací značky na prodejnách (vitríny, označení, výběr sortimentu).
Pr*********.o.
Vedoucí podnikové prodejny
duben 2013 – březen 2014 1 rok
Dohled nad kompletním provozem prodejny - dodržování předepsaných postupů a pravidel spojených s chodem prodejny, vedení týmu prodejních asistentů, příjem a školení nových pracovníků, prodej skleněných produktů, péče o prodejní místo, objednávky, docházky, komunikace s obchodní kanceláří a reklamačním oddělením, uzávěrky, inventury.
Pr*********.o.
Prodejní asistent/Zástupce vedoucího
prosinec 2012 – březen 2013 4 měsíce
Podniková prodejna. Prodej šperků, svítidel a dalších skleněných výrobků, objednávky, vyřizování reklamací, péče o prodejní místo, zástup vedoucího v případě jeho nepřítomnosti.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
CRM, Chat GPT
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Artificial intelligence pro moje zaměstnání
Úvod do umělé inteligence, co je Chat GPT, vytváření promptů, analýza a interpretace výsledků. Tvorba vlastních modelů. Práce s nástroji Adobe Firefly, Perplexity, Monica, Leonardo, Gamma, Suno, Audo, Turboscribe, Heygen.
březen 2025
Kurz zdravotníka zotavovacích akcí
první pomoc
2015
Pedagogika a psychologie v praxi
Motivace skupiny, analýza osobnosti, fáze pedagogických procesů.
2012
Státní zkouška z kancelářského psaní na PC
Písemná komunikace, psaní všema deseti, stenotypistika.
2009
Řešení konfliktních situací
Jak jednat v situacích vyvolávajících konflikt, případné řešení vzniklých situací.
2008
Vedoucí dětského kolektivu od A do Z
2008