Foto: Bc. Leona Š.
ID 577662

Bc. Leona Š. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Jablonec nad Nisou + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela

Vzdělání Bakalářské

Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Pedagogika volného času

září 2014 – leden 2018Bakalářské

VOŠMO a OA Jablonec nad Nisou

Ekonomika a podnikání (Ekonomika a podnikání - zahraniční obchod)

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 4 měsíce

DD*****kýř

Lektor zájmových činností

září 2008 – dosud 17 let a 4 měsíce

vedení hudebních kroužků pro děti (hra na nástroje, zpěv, rytmická cvičení, kreativní hudební aktivity) příprava a realizace příměstských i pobytových táborů (tvorba programu, vedení her, výletů a tematických dnů), podpora týmové spolupráce, rozvoj kreativity a budování přátelského prostředí, komunikace s rodiči, spolupráce s týmem vedoucích, organizace vystoupení, ukázek pro rodiče nebo závěrečných prezentací

AM*******.o.

Administrativní pracovník

červen 2024 – září 2025 1 rok a 4 měsíce

DPČ. Remote administrativní vyhledávání a zpracování stavebních zakázek a kontaktů (ČR+SK), správa dat v CRM, práce s registry smluv.

Pr*********.o.

Referent inovací - administrativní činnost

červen 2016 – září 2025 9 let a 4 měsíce

Kompletní administrativní agenda kanceláře (evidence objednávek, práce s fakturami a příjemkami a dokumentace k produktům), komunikace se zahraničními dodavateli (tvorba objednávek, úpravy designů, potvrzování specifikací, reklamace, logistické podmínky), tvorba a správa technických podkladů k produktům (prvotní návrhy designů, aktualizace verzí, kontrola dat pro výrobu), administrativní podpora nákupu (sledování cenových nabídek, vyjednávání podmínek, kontrola dodacích listů, párování faktur), účast na zahraničních veletrzích v Německu, Itálii a Hongkongu, organizační podpora workshopů (příprava materiálů, logistika, administrace účastníků).

Pr*********.o.

Obchodní referent I. - administrativní a obchodní činnost

leden 2015 – květen 2016 1 rok a 5 měsíců

Kancelář obchodu - tuzemsko. Kompletní administrativní správa podnikových prodejen (evidence objednávek, vystavování faktur, koordinace dodávek, komunikace se zaměstnanci a správa podkladů k docházce), péče o zákazníky B2B, B2C – přijímání a zpracování objednávek, fakturace, kontrola termínů, vystavování dokladů, komunikace o dodacích podmínkách, řešení reklamací, administrativní správa e-shopu, komunikace s přepravními společnostmi – ceny, podmínky, logistické požadavky, reklamace a dohled nad průběhem zásilek, inventury konsignačních skladů a správa podkladů pro účetnictví, dohled nad prezentačním materiálem a vitrínami na prodejních místech (evidence, distribuce, doplňování), krátkodobá komunikace se zahraničními zákazníky.

Pr*********.o.

Obchodní referent II. - Administrativní, marketingová a obchodní činnost

duben 2014 – leden 2015 10 měsíců

Administrativa obchodního a marketingového oddělení (objednávky, nabídky, databáze zákazníků), péče o odběratele komponent + akvizice nových klientů. Podklady pro marketing, správa produktových vzorků, dohled nad prezentací značky na prodejnách (vitríny, označení, výběr sortimentu).

Pr*********.o.

Vedoucí podnikové prodejny

duben 2013 – březen 2014 1 rok

Dohled nad kompletním provozem prodejny - dodržování předepsaných postupů a pravidel spojených s chodem prodejny, vedení týmu prodejních asistentů, příjem a školení nových pracovníků, prodej skleněných produktů, péče o prodejní místo, objednávky, docházky, komunikace s obchodní kanceláří a reklamačním oddělením, uzávěrky, inventury.

Pr*********.o.

Prodejní asistent/Zástupce vedoucího

prosinec 2012 – březen 2013 4 měsíce

Podniková prodejna. Prodej šperků, svítidel a dalších skleněných výrobků, objednávky, vyřizování reklamací, péče o prodejní místo, zástup vedoucího v případě jeho nepřítomnosti.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

CRM, Chat GPT

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Artificial intelligence pro moje zaměstnání

Úvod do umělé inteligence, co je Chat GPT, vytváření promptů, analýza a interpretace výsledků. Tvorba vlastních modelů. Práce s nástroji Adobe Firefly, Perplexity, Monica, Leonardo, Gamma, Suno, Audo, Turboscribe, Heygen.

březen 2025

Kurz zdravotníka zotavovacích akcí

první pomoc

2015

Pedagogika a psychologie v praxi

Motivace skupiny, analýza osobnosti, fáze pedagogických procesů.

2012

Státní zkouška z kancelářského psaní na PC

Písemná komunikace, psaní všema deseti, stenotypistika.

2009

Řešení konfliktních situací

Jak jednat v situacích vyvolávajících konflikt, případné řešení vzniklých situací.

2008

Vedoucí dětského kolektivu od A do Z

2008

Zájmy

přátelé, cestování, rodina, sport, organizace různých událostí, práce s AI

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45