Není foto: S. Z.
ID 1405794

S. Z.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Karlova v Praze,

Humanitní vědy

2001 – 2005Bakalářské

Praxe 8 let a 11 měsíců

fr*******cer

lektor relaxačních technik,

září 2023 – prosinec 2024 1 rok a 4 měsíce

vedení relaxací a administrativní podpora v soukromé psychologické praxi,

Sa*******.s.

koordinátor péče o dárce

září 2021 – srpen 2023 2 roky

vedení a správa databáze dárců v Salesforce, komunikace s dárci včetně zasílání potvrzení o darech, realizace fundraisingových kampaní a rozesílek, příprava a podání žádostí o dotace a zpracování závěrečných zpráv, administrativní podpora e-shopu, spolupráce na přípravě výstav

Mi*********ovy

manažer publicity IPN Kvalita a koordinační pracovník

březen 2011 – únor 2014 3 roky

Organizace konferencí: výběr prostor, catering, příprava propagačních materiálů, zápisy z konferencí a porad. Zodpovědnost za archivaci a spisovou službu, příprava personální agendy a vzdělávání. Uzavírání měsíční docházky zaměstnanců, korektura dopisů. Řízení publicity projektu, zajištění dodržení povinných náležitostí a vizuální identity. Spolupráce s grafikem a správcem webu, zajištění tisku a součinnost při organizaci seminářů.

Mi*********ovy

Referentka odboru Evropských programů, asistentka FM projektu Q-RAM

září 2010 – únor 2011 6 měsíců

zajištění chodu kanceláře, organizace časového harmonogramu ředitele, organizace konferencí pro rektory VŠ: výběr prostor, catering, zajištění ubytování, pořízení propagačních materiálů a pozvánek, korektury textu, zápisy z konferencí, správa a aktualizace databází, kontrola a archivace pracovních výkazů, cestovních příkazů a pracovních dohod, pořízení propagačních materiálů a pozvánek, korektury textu, zápisy konferencí, správa a aktualizace databází, kontrola a kontrola pracovních výkazů a jejich archivace

Mi*********ovy

Asistentka ředitele odboru pro záležitosti Evropské Unie

srpen 2008 – srpen 2010 2 roky a 1 měsíc

v rámci předsednictví EU v ČR komunikace se zahraničními partnery, administrace grantů v rámci odboru, podpora při zajišťování konferencí a workshopů, zajištění chodu kanceláře, organizace harmonogramu ředitele

Jazyky

francouzštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

němčinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kurz asistenta pedagoga

Akreditovaný kurz, 120 h

2024

Výcvik v relaxačních technikách

Odborný kurz 160 h

2023

Instruktor jógy

Akreditovaný kurz se zaměřením na zdravotní aspekty jógy, 195 h

2021

Zájmy

Pohyb, rodina, přátelé, kultura.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45