Není foto: V. S.
ID 1044789

V. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola logistických služeb

Provoz a ekonomika dopravy (Doprava a logistika)

září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 14 let

PR*******.o.

Kurýr - brigáda při MD

leden 2022 – červenec 2022 7 měsíců

Doručování objednávek pro partnery . Vlastní rozvrh pořadí zákazníků. Práce s mobilní aplikací. Komunikace s personálem dispečinku a se zákazníky.

So*****vce

Kurýr - brigáda při MD

leden 2021 – prosinec 2021 1 rok

Rozvoz optiky po celém Středočeském kraji (denně cca 200 km). Komunikace se zákazníky. Péče o svěřený vůz - běžná údržba i malé opravy.

AK*****lák

Recepční v administrativě

leden 2018 – leden 2020 2 roky a 1 měsíc

Administrativní podpora právního týmu. Příprava podkladů pro jednání. Koordinace interních i externích meetingů. Vyřizování telefonních hovorů a obchodní korespondence. Práce s klientskou databází. Zajišťování kancelářských potřeb. Vyřizování pošty, pochůzky zajištění obchodních cest + další administrativní a sekretářské úkony dle požadavků nadřízených.

Ho*****TON

Junior event asistent

únor 2013 – prosinec 2017 4 roky a 11 měsíců

Pomoc při pořádání konferencí/meetingů (od malých pro 50 lidí až po konference o 1000 lidech). Zodpovídání za kontrolu organizace a realizace společenských akcí. Komunikace s klienty ohledně myšlenky organizovaných akcí. Koordinace brigádníků. Závěrečné reporty s vyhodnocením úspěšnosti realizovaných akcí.

Br********* UK

Recepční v cestovním ruchu

leden 2012 – leden 2013 1 rok a 1 měsíc

Komunikace s klienty v nočních hodinách, zajištění služeb check-in a check-out, guest service, podpora prodeje služeb hotelu.

Če*********.o.

Asistentka jednatele

leden 2009 – duben 2010 1 rok a 4 měsíce

Vedení diáře jednatele společnosti. Time management týmu. Archivace a běžná administrativní činnost - přebírání a odesílání pošty, základy účetnictví. Předkontace faktur, kontrola a zásobování kancelářských potřeb. Komunikace s klienty a příprava smluv. Výstupní kontrola hotových databází před odeslání klientovi a jejich úprava v MS Access.

Ag*******.o.

Asistentka produkční - při studiu

leden 2006 – prosinec 2008 3 roky

Administrativní činnost, přebírání a odesílání pošty, organizace diáře a schůzek, jednání s úřady, samostatná agenda v oblasti recruitmentu. Dále také pořádání a organizace společenských akcí a koncertů pro Prahu 5 pod záštitou starosty Milana Jančíka.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Databázové systémy

MS SQL

MS Access

Kurzy

Škola smyku

Škola smyku a bezpečné jízdy Dostala jsem darem od rodiny vzhledem k mému nadšení k řízení

únor 2018

Kurz psaní na stroji

Kurz rychlopsaní při SŠ

2008

Zájmy

Většinu volného času trávím se svými dětmi a v klidných chvílích se věnuji literatuře, hand latteringu a kreslení. Ráda řídím, učím se novým věcem (nyní samostudium španělského jazyka) a poznávám nové okruhy zájmů i lidí. Sleduji veřejné dění, mám ráda kulturu. K mým kladným vlastnostem patří organizační a komunikační schopnost, zvládání různých úkolů najednou, vynikající mluvený i písemný projev, pečlivost a spolehlivost.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45