Foto: Ivana Š.
ID 1503235

Ivana Š. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Neratovice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Vyšší odborné

VOŠ Hotelnictví a turismu, Poděbrady

Cestovní ruch a turismus

září 2003 – červen 2004Vyšší odborné

Střední hotelová škola, Praha 10

Cestovní ruch a turismus

září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 5 měsíců

Ag*******.o.

koordinátorka námořních přeprav

květen 2016 – červen 2025 9 let a 2 měsíce

-komunikace s klienty po telefonu a emailem -komunikace s dopravci a rejdaři -celková organizace a řízení námořních přepravních zakázek, od přijetí objednávky až po doručení zboží. - Zabezpečení optimálního využití dopravních prostředků, správné nakládky, vykládky a doručování zásilek včas -řešení problémů během přepravy, včetně těch spojených s celními a pojistnými záležitostmi.

Če*******.s.

Pokladní

říjen 2013 – prosinec 2015 2 roky a 3 měsíce

- hotovostní operace se zákazníky, včetně příjmu a výdeje peněz a cenin v tuzemské i zahraniční měně, a související administrativa -Vedení evidence: pokladní doklady, přesná evidence o všech transakcích a porovnání je s hotovostními zůstatky - Podpora klientů: Poskytování základních bankovních služeb a informace na přepážce.

Ag*******.o.

Asistentka ředitele/ asiistant to CEO

listopad 2008 – srpen 2013 4 roky a 10 měsíců

Komunikace s mezinárodní klientelou - Zpracování avizací klientům a odesílatelům - Vyhledávání nové klientely - Spolupráce na tvorbě nových produktů - Zpracování poptávek a cenových nabídek - Bezodkladně a bezchybně vkládat veškerá data týkající se kontaktů, poptávek,objednávek, zákazníků či zápisů z jednání - Zajišťovat zpětné vazby a to ve všech zpracovávaných obchodních případech - Shromažďovat, analyzovat a zpracovávat informace o dění na trhu - zajišťování služebních cest pro management

Ce*****ine

Personalistka

únor 2008 – říjen 2008 9 měsíců

práce na personálním oddělení, pohovory, přijímání zaměstnanců, administrativní práce, zajištění klientely, vedení pobytů jako hlavní vedoucí

Ma*********tel

barmanka, concierge

listopad 2005 – leden 2008 2 roky a 3 měsíce

- obsluha klientů - concierge - služby pro klienty, rezervace dopravy, ubytování, vstupenek a restaurací

Tr*******.o.

barmanka, servírka

září 2003 – říjen 2005 2 roky a 2 měsíce

obsluha klientů, doplňování zboží, telefonování s dodavateli, chod restaurace

Jazyky

němčinazačátečník

francouzštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Kurzy

kurz dokonalá asistentka, Praha

duben 2009

Společenské vědy - Karlova Univerzita, Praha

obor sociologie a psychologie

duben 2007

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45