Ivana Š. 41 let , životopis 1503235
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Neratovice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Disponent Pracovník back office Prodejce zájezdů Průvodce Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Vyšší odborné
VOŠ Hotelnictví a turismu, Poděbrady
Cestovní ruch a turismus
září 2003 – červen 2004Vyšší odborné
Střední hotelová škola, Praha 10
Cestovní ruch a turismus
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 5 měsíců
Ag*******.o.
koordinátorka námořních přeprav
květen 2016 – červen 2025 9 let a 2 měsíce
-komunikace s klienty po telefonu a emailem -komunikace s dopravci a rejdaři -celková organizace a řízení námořních přepravních zakázek, od přijetí objednávky až po doručení zboží. - Zabezpečení optimálního využití dopravních prostředků, správné nakládky, vykládky a doručování zásilek včas -řešení problémů během přepravy, včetně těch spojených s celními a pojistnými záležitostmi.
Če*******.s.
Pokladní
říjen 2013 – prosinec 2015 2 roky a 3 měsíce
- hotovostní operace se zákazníky, včetně příjmu a výdeje peněz a cenin v tuzemské i zahraniční měně, a související administrativa -Vedení evidence: pokladní doklady, přesná evidence o všech transakcích a porovnání je s hotovostními zůstatky - Podpora klientů: Poskytování základních bankovních služeb a informace na přepážce.
Ag*******.o.
Asistentka ředitele/ asiistant to CEO
listopad 2008 – srpen 2013 4 roky a 10 měsíců
Komunikace s mezinárodní klientelou - Zpracování avizací klientům a odesílatelům - Vyhledávání nové klientely - Spolupráce na tvorbě nových produktů - Zpracování poptávek a cenových nabídek - Bezodkladně a bezchybně vkládat veškerá data týkající se kontaktů, poptávek,objednávek, zákazníků či zápisů z jednání - Zajišťovat zpětné vazby a to ve všech zpracovávaných obchodních případech - Shromažďovat, analyzovat a zpracovávat informace o dění na trhu - zajišťování služebních cest pro management
Ce*****ine
Personalistka
únor 2008 – říjen 2008 9 měsíců
práce na personálním oddělení, pohovory, přijímání zaměstnanců, administrativní práce, zajištění klientely, vedení pobytů jako hlavní vedoucí
Ma*********tel
barmanka, concierge
listopad 2005 – leden 2008 2 roky a 3 měsíce
- obsluha klientů - concierge - služby pro klienty, rezervace dopravy, ubytování, vstupenek a restaurací
Tr*******.o.
barmanka, servírka
září 2003 – říjen 2005 2 roky a 2 měsíce
obsluha klientů, doplňování zboží, telefonování s dodavateli, chod restaurace
Jazyky
němčinazačátečník
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Kurzy
kurz dokonalá asistentka, Praha
duben 2009
Společenské vědy - Karlova Univerzita, Praha
obor sociologie a psychologie
duben 2007