Foto: Kateřina L.
ID 1523652

Kateřina L. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně

Vzdělání Vyučení bez maturity

Podřipská soukromá střední škola

Obor podnikáni

září 2014 – květen 2017Vyučení

Integrovaná střední škola obchodní

Prodavačka

1992 – 1995Vyučení

Praxe 29 let a 6 měsíců

Si*******.s.

koordinátorka montáží

2020 – dosud 6 let

koordinace montáží pro Severní Čechy, koordinace firem a montážních paret, komunikace se zákazníky, plánování, fakturace, práce s programy SAP a CRM, řešení problémů-reklamace, nábor nových firem

CS*****.o.

pracovnice expedice

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

příprava zboží na transport, paletové hospodářství, příprava DL

Ho*****.o.

manažerka prodejny

2015 – 2019 4 roky a 6 měsíců

zajištění administrativní agendy ( fakturace, pokladní kniha, měsíční zúčtování, účetnictví), objednávky, příjem zboží, komunikace s dodavateli a obchodními zástupci, docházka , práce na pokladně, práce na PC (Excel, Outlook), vedení týmu, zodpovědnost za celou prodejnu, řešení problémů a reklamace, komunikace se zákazníky, aranžování prodejny, nábor a školení nových zaměstnanců

Ki*****r.o

Manažerka prodejny

2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců

zodpovědnost za svěřenou prodejnu, vedení týmu, plánování docházky, měsíční a roční zúčtování, příjemka a kontrola zboží, práce na pokladně, práce s MDE přístrojem, předispozice, práce podle konceptu, řešení reklamací , motivace týmu

Ah*******.s.

pokladní, pokladní v oddělení elektro a splátkový prodej, hlavní pokladní, asistentka ředitele

2000 – 2010 10 let a 6 měsíců

pokladní elektro - sepisování smluv, prodej na splátky, práce na PC, komunikace se zákazníky, reklamace, administrativa, finanční poradce hlavní pokladní - večerní uzávěrky, zodpovědnost za úsek pokladen, motivace pokladních, organizace, řešení problémů asistentka ředitele - administrativa, práce s PC přijímání návštěv, zajišťování ubytování, občerstvení, zajištování akcí, vydávání pracovních pomůcek, kontrola prodejny, komunikace s klienty, pošta, atd.

Pl*********.o.

pokladní

1996 – 2000 4 roky a 6 měsíců

práce na pokladně, objednávky zboží, příjem zboží, zodpovědnost za svěřený úsek, práce s penězi

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport, hudba, rodina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45