T. S. , životopis 1197500
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Stodůlky + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Auditor v ekonomice a financích Bankovní poradce Fakturant/ka Fotograf HR konzultant Personalista Pracovník back office Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
COPAG-Střední odborná škola-Centrum odborné přípravy a Gymnázium
Fotograf
září 2018 – květen 2022SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 10 měsíců
Unica Klinika
Koordinátorka dárcovské programu
prosinec 2023 – květen 2024 6 měsíců
Práce s dárkyněmi +dárci. První oslovení novych pacientů. Zařizování odběrů, schůzek na klinice. Plánování punkcí plus celkové papírové administrativy. Telefonická či e-mailová korespondece Kominikace s pacientkami dárcovské programu a gynekologie. Zaučovaní aplikace léku. Celkový admin pro potřebu dárkyně. Výpomoc na recepci. Spolupráce s laborkou a sálem.
ThermVisia
Obchodní asistent
září 2023 – listopad 2023 3 měsíce
Obchodní asistentka ThermVisia s.r.o. Hlavní pracovní poměr- Obchodní asistentka pro rmu ThermVisia s.r.o., zodpovědnost za odchod a vytváření objednávek, komunikace se skladem a servisem, fakturace, účetnictví, komunikace se zákazníkem jak telefonická tak emailová, objednávání kancelářských potřeb, výpomoc HR při náboru nových zaměstnanců, • obsluha a poradenství zákazníkům • administrativa spojená s výkonem služby • hledání a nabízení nejlepších řešení pro zákazníka • přijímání objednávek od zákazníků • budování a rozvíjení dobrých vztahů s klienty pro případný zájem o referenci kontaktujte Martina Lišku – obchodního ředitele spol. ThermVisia s.r.o. - [kontaktní údaj odstraněn]
SSI Group
Recepční v administrativě
listopad 2022 – srpen 2023 10 měsíců
Hlavní recepční SSI Group DPP - Recepční v budově SIEMENS, zodpovědnost za chod recepce, kontakt se zaměstnanci skupiny Siemens a Diebold Nixdorf, kontakt s hosty, administrativní podpora nadřízeného, telefonická a e- mailová komunikace, participace náboru nových kolegů na recepci SSI Group • administrativní agenda spojená s činností společnosti • hlášení potřeb oprav nebo poruch v pronajatých prostorách správci budovy • vystavování potvrzení a návštěvnických vstupních karet • odpovědnost za čistotu a pořádek na recepci • vedení a výběr zaměstnanců pro případný zájem o referenci kontaktujte manažera Tomáše Pospíšila [kontaktní údaj odstraněn]
Dobroty u Kačky
Baristka
květen 2022 – září 2022 5 měsíců
Dobroty u Kačky Brigáda při studiu - obsluha kavárny, pokladní operace, kontakt s hosty kavárny • komplexní péče o zákazníka • přijímání objednávek od zákazníků • zúčtování hosta • práce s registrační pokladnou
A3 Sport
Asistentka prodeje
leden 2018 – květen 2018 5 měsíců
Částečný úvazek při studiu - Administrativní podpora manažera, obchodní činnost na prodejně, pokladní operace, podpora zákazníků
4camping
Fakturantka
květen 2017 – září 2017 5 měsíců
Brigáda při studiu - Administrativní podpora manažera, obchodní činnost na prodejně, pokladní operace, kontakt se zákazníky • tvorba rozpisů směn • odpovědnost za organizaci a přidělování práce pracovníkům prodejny
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SmarMedix/ CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
cílevědomost