Není foto: Marcela Š.
ID 1493306

Marcela Š. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SSOŠ EUROKONTAKT Hranice

obor veřejná správa; nástavbové studium

1995 – 1997SŠ s maturitou

Gymnázium Kroměříž

všeobecné zaměření

1991 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 26 let a 6 měsíců

Eu*********.o.

koordinátor asistenční služby pro cestovní pojištění

březen 2022 – červen 2025 3 roky a 4 měsíce

první kontakt s klientem, informace o postupech aktivní asistence, založení hlášení pojistné události, příprava případu pro aktivní asistenci koordinace aktivní asistence: organizace ošetření, hospitalizace, repatriace (komunikace s klientem, dodavateli, pojistitelem, organizační a schvalovací procesy), práce v aplikacích: SAX, Inin, Genesys, v interních databázích MNA, GMMI, VGSD,.. back office: zpracování garancí do zdravotnických zařízení a dalším dodavatelům, zpracování podkladů pro fakturaci , kontrola správnosti schvalovacích procesů

Ro*******ouc

asistentka prodeje

2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců

péče o zákazníka (informace, předvedení zboží, objednávky, prodej, …), administrativní zajištění chodu prodejny (příjem zboží, výdej pro e-shop, optimalizace skladů, reklamace, …)

Ho*****říž

hotelová recepční

2010 – 2018 8 let a 6 měsíců

organizační zabezpečení chodu recepce, hotelu, péče o klienta (zařizování rezervací, vyřizování stížností, každodenní komunikace s hosty); administrativa spojená s provozem hotelu (statistiky, poplatky městu, hlášení cizinecké policii, sklady,….).

Ra******* o.

hotelová recepční

2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců

organizační zabezpečení chodu recepce, hotelu, kulturních a firemních akcí a dalších atrakcí: aquacentra, výcviku jízdy na koni; péče o klienta (zařizování rezervací, vyřizování stížností, každodenní komunikace s hosty); -administrativa.

Si******* o.

vedoucí prodejny se stříbrem.

2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců

organizační zajištění chodu prodejny; prodej; každodenní komunikace se zákazníky a dodavateli; administrativa.

Mi*********FIS

obchodní zástupce

2000 – 2005 5 let a 6 měsíců

prezentace produktů a jejich prodej.

Ch*******lář

Asistentka

1998 – 2000 2 roky a 6 měsíců

první kontakt s klientem (informace o nabízených nemovitostech a službách, organizace schůzek), zajišťování inzerce, administrativa.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45