Vlasta J. 50 let , životopis 1513535
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní asistent Obchodní zástupce Pracovník call centra Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: převážně nebo zcela
Vzdělání Vyučení bez maturity
Hotelová škola Vincenze Priessnitze a Obchodní akademie Jeseník
Prodavačka
1990 – 1993Vyučení
Praxe 32 let
Ma*******ěn]
Konzultant projektu EET pokladního systému PROFIKASA na Home Office
2016 – dosud 10 let
• prezentace pokladního a skladového systému potencionálním klientům • zaučování práce se systémem přes Team Viewer • zákaznická a technická podpora v Českém i Vietnamském jazyce • skladová evidence a zadávání dodacích listů vybraným prodejnám • kontrola plateb, urgence plateb a správa licencí
Do*****016
Administrativní pracovník na Home Office
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
• kontakt s dodavateli i odběrateli (zahraniční i tuzemští) • administrativní činnost, fakturace • vyřizování objednávek • komunikace s úřady, tlumočení
Cz*******.o.
Osobní konzultantka pro region Moravskoslezský, Královohradecký, Pardubický, Olomoucký
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
• aktivní péče o stávající klienty (klientský servis, podpora, telemarketing, osobní prezentace, analýza potřeb zákazníků s návrhem řešení, plánování schůzek) • aktivní vyhledávání nových klientů • analýza potřeb zákazníka s prodejem individuálního řešení • řízení nákladů a termínů zakázek • prezentace u klienta (služební cesty) • pravidelný report obchodní činnosti, zápis do databáze
MB*******dce
Inkasní poradce
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
• telekomunikace s dlužníky spojená s vymáhání pohledávek • administrativa (zapisování do databáze, dohledávání nových kontaktů, zasílání upomínek, sms zpráv a emailů
H.*********429
Vedoucí / manažer restaurace
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
• kompletní zajišťování provozu restaurace • obsluha hostů, příprava rautů, organizace a vedení, řešení případných reklamací a problémů • objednávky, příprava podkladů pro účetního odd., fakturace, pokladna • zastupování před úřady, finančními institucemi a státními orgány
Ng*********298
Product Manager, Marketing Assistant,Tlumočník
2000 – 2012 12 let a 6 měsíců
• zajišťování marketingových aktivit pro propagaci produktu • kontakt s dodavateli i odběrateli (zahraniční, tuzemští) • vedení týmu zaměstnanců (20 lidí) • nákup materiálu • finanční plánování, podpora finančního a účetního odd.,fakturace • celoroční objednávky, pokladna • tlumočení z/do jazyka Vietnamského a zastupování před úřady, finančními institucemi, státními orgány, lékaři a také v osobních a soukromých záležitostech
O*****Č
Živnostník
1994 – 2000 6 let a 6 měsíců
Náplň práce: • nákup a prodej zboží • provoz obchodu • daňová evidence
Jazyky
němčinamírně pokročilá
vietnamštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Jsem komunikativní, spolehlivá a pracovitá žena, která má ráda pořádek v práci i v životě. Baví mě práce s lidmi a hledání řešení, která dávají smysl. I po letech zkušeností si zachovávám pozitivní přístup a chuť učit se novým věcem.
Kurzy
PEFEK training & consulting
Absolvování kurzu PROFESIONÁLNÍ OBCHODNÍK
2014
Absolvování kurzu stříhání a úpravy srsti psů. (Dog Servis).
2012