Bc. Ludmila D. 42 let , životopis 1167341
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně
Vzdělání Bakalářské
Technická univerzita v Liberci
Technologie a řízení výroby
září 2003 – červen 2007Bakalářské
SOU a SOŠ Jiřího z Poděbrad
Oděvnictví
září 1998 – červen 2003SŠ s maturitou
ZŠ Březolupy
bez zaměření
září 1989 – červen 1998Základní
Praxe 15 let
Úz*********lín
Konzultační, poradenská činnost oddělení nemocenského pojištění
srpen 2023 – dosud 2 roky a 5 měsíců
• V souladu s organizačními směrnicemi ČSSZ evidence, zpracování, skenování dokumentů spojených s agendou nemocenského pojištění. • Úzká spolupráce s agendou výplaty dávek nemocenského pojištění. • Poskytování metodické a instruktážní pomoci ošetřujícím lékařům, zdravotnickým zařízením. • Spolupráce s posudkovými lékaři, zaměstnavateli, orgány nemocenského pojištění. • Vyřizování dotazů pojištěnců z oblasti nemocenského pojištění. • Příprava a provádění kontrol dodržování režimu dočasně práce neschopného pojištěnce, zpracování a evidence výsledků těchto kontrol v příslušné programové aplikaci. • Příprava podkladů pro vydání rozhodnutí v případech podezření porušení režimu či porušení součinnosti při kontrole dočasně práce neschopného pojištěnce a předávání podkladů místně příslušné OSSZ pro výplatu nemocenských dávek. • Vedení správního řízení v případech podezření porušení režimu či porušení součinnosti při kontrole dočasně práce neschopného pojištěnce, vydávaní rozhodnutí.
En*********.s.
Fakturant/ka
červen 2022 – únor 2023 9 měsíců
• Zpracování a zasílání faktur vyučtování elektrické energie a plynu. • Přesné účtování spotřeby zákazníkům na základě měření. • Zajištění správnosti fakturačních údajů a jejich souladu s tarify.
Ok*****lín
Informační zaměstnanec - sekretářka ředitele
leden 2009 – červenec 2019 10 let a 7 měsíců
• Vedení administrativní agendy ředitele OSSZ, spolupráce s vedoucími zaměstnanci OSSZ. • Správa elektronického systému Portálu OSSZ Zlín, zprostředkování informací zaměstnancům OSSZ z činnosti všech odborných útvarů OSSZ Zlín. • Evidence docházky a příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců OSSZ Zlín • Vyřizování záležitostí klientů nevyžadující odborné zpracování, • Poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb. - Zákon o svobodném přístupu k informacím. • Příprava porad vedení OSSZ Zlín, pořizování zápisů z porad, sledování plnění úkolů stanovených na poradách, a další úkoly dle pokynů ředitele OSSZ Zlín.
Ok*****lín
administrativní pracovnice odd. účtárny pojisného a dávek
únor 2008 – prosinec 2008 11 měsíců
• Administrativní činnosti v oddělení účtárny pojistného a dávek, archivace dokumentů, vedení poštovní agendy. • Vyřizování záležitostí klientů nevyžadující odborné zpracování odbornými zaměstnanci.
Ok*****ště
stážista
říjen 2007 – leden 2008 4 měsíce
• Praxe v rámci rekvalifikačního kurzu - administrativní práce v odboru sociálního pojištění, vedení jednoduché agendy, práce na podatelně.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Školení řidičů vozidel do 3,5 t
září 2025
Jednání s klienty, zvládání stresu
květen 2017