Není foto: Bc. Ludmila D.
ID 1167341

Bc. Ludmila D. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Spytihněv + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně

Vzdělání Bakalářské

Technická univerzita v Liberci

Technologie a řízení výroby

září 2003 – červen 2007Bakalářské

SOU a SOŠ Jiřího z Poděbrad

Oděvnictví

září 1998 – červen 2003SŠ s maturitou

ZŠ Březolupy

bez zaměření

září 1989 – červen 1998Základní

Praxe 15 let

Úz*********lín

Konzultační, poradenská činnost oddělení nemocenského pojištění

srpen 2023 – dosud 2 roky a 5 měsíců

• V souladu s organizačními směrnicemi ČSSZ evidence, zpracování, skenování dokumentů spojených s agendou nemocenského pojištění. • Úzká spolupráce s agendou výplaty dávek nemocenského pojištění. • Poskytování metodické a instruktážní pomoci ošetřujícím lékařům, zdravotnickým zařízením. • Spolupráce s posudkovými lékaři, zaměstnavateli, orgány nemocenského pojištění. • Vyřizování dotazů pojištěnců z oblasti nemocenského pojištění. • Příprava a provádění kontrol dodržování režimu dočasně práce neschopného pojištěnce, zpracování a evidence výsledků těchto kontrol v příslušné programové aplikaci. • Příprava podkladů pro vydání rozhodnutí v případech podezření porušení režimu či porušení součinnosti při kontrole dočasně práce neschopného pojištěnce a předávání podkladů místně příslušné OSSZ pro výplatu nemocenských dávek. • Vedení správního řízení v případech podezření porušení režimu či porušení součinnosti při kontrole dočasně práce neschopného pojištěnce, vydávaní rozhodnutí.

En*********.s.

Fakturant/ka

červen 2022 – únor 2023 9 měsíců

• Zpracování a zasílání faktur vyučtování elektrické energie a plynu. • Přesné účtování spotřeby zákazníkům na základě měření. • Zajištění správnosti fakturačních údajů a jejich souladu s tarify.

Ok*****lín

Informační zaměstnanec - sekretářka ředitele

leden 2009 – červenec 2019 10 let a 7 měsíců

• Vedení administrativní agendy ředitele OSSZ, spolupráce s vedoucími zaměstnanci OSSZ. • Správa elektronického systému Portálu OSSZ Zlín, zprostředkování informací zaměstnancům OSSZ z činnosti všech odborných útvarů OSSZ Zlín. • Evidence docházky a příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců OSSZ Zlín • Vyřizování záležitostí klientů nevyžadující odborné zpracování, • Poskytování informací dle zákona 106/1999 Sb. - Zákon o svobodném přístupu k informacím. • Příprava porad vedení OSSZ Zlín, pořizování zápisů z porad, sledování plnění úkolů stanovených na poradách, a další úkoly dle pokynů ředitele OSSZ Zlín.

Ok*****lín

administrativní pracovnice odd. účtárny pojisného a dávek

únor 2008 – prosinec 2008 11 měsíců

• Administrativní činnosti v oddělení účtárny pojistného a dávek, archivace dokumentů, vedení poštovní agendy. • Vyřizování záležitostí klientů nevyžadující odborné zpracování odbornými zaměstnanci.

Ok*****ště

stážista

říjen 2007 – leden 2008 4 měsíce

• Praxe v rámci rekvalifikačního kurzu - administrativní práce v odboru sociálního pojištění, vedení jednoduché agendy, práce na podatelně.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Školení řidičů vozidel do 3,5 t

září 2025

Jednání s klienty, zvládání stresu

květen 2017

Zájmy

Četba, vzdělávání, cyklistika, plavání, kultura, cestování, ruční práce.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45