Alena F. 43 let , životopis 1529363
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Kladno + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nové Město + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR konzultant Náborář Office manager Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Sociální pracovník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, převážně, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ Gastronomie a Služeb
Hotelnictví a turismus
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 2 měsíce
Al*****.o.
Klientská a administrativní podpora / Telesales representative
listopad 2011 – dosud 14 let a 2 měsíce
-práce s klienty v oblasti HR služeb -dlouhodobá péče o klienty a řešení jejich požadavků -administrativní zpracování zakázek, změn a podkladů -koordinace informací mezi klienty a interními týmy -práce s interními systémy a databázemi -dodržování interních procesů a pravidel -samostatná práce v režimu homeoffice -důraz na přesnost, kvalitu a diskrétnost Poznámka: V průběhu let jsem působila na odděleních zaměřených na retenci, akvizici a kombinovanou klientskou agendu, což mi poskytlo komplexní zkušenost s komunikací, administrativou a procesy v HR prostředí.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSZačátečník
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
- práce s interními systémy - systematičnost a pečlivost - administrativní dovednosti