Hana S. 59 let , životopis 1523160
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
Fakturant/ka Specialista pohledávek Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Dálková střední škola ekonomická, s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Ekonomika a podnikání)
září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou
Sřední škola textilni
Textilní a oděvní návrhářství
září 1981 – červen 1985SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 1 měsíc
Ap*********air
Kadeřnice
červen 2021 – dosud 4 roky a 7 měsíců
Náplň práce stříhání, barvení, melírování a úpravu vlasů, ale také péči o vlasovou pokožku a regeneraci. Poskytování poradenství ohledně vhodných účesů a péče o vlasy.
Čs*****ové
Pracovník call centra, pra
říjen 2006 – březen 2010 3 roky a 6 měsíců
* Poradenství klientům ohledně různých bankovních produktů * Provádění prodejních hovorů * Vedení a vypracovávání smluv * Vedení a implementace dat pro stávající i nové klienty * Oslovování potenciálních klientů * Zodpovědnost za přesnost dat. * Zpracování pohledávek.
Ph*********ové
Fakturantka
září 2002 – září 2006 4 roky a 1 měsíc
* Organizace a zadávání objednávkových toků * Vytváření a přiřazování faktur v systému * Zpracování a kontrola faktur v systému * Související administrativní úkoly * Vedení a kontrola pokladní knihy * Vedení, zadávání a aktualizace zákaznických dat v systému * Denní komunikace s dodavateli a zákazníky.
Me*******ové
Fakturantka a účetní
leden 2000 – srpen 2002 2 roky a 8 měsíců
* Organizace a zadávání toků objednávek * Vytváření a přiřazování faktur do systému * Zpracování a kontrola faktur v systému * Související administrativní úkoly * Vedení a kontrola bezhotovostních transakcí * Vedení, zadávání a aktualizace zákaznických dat v systému * Denní komunikace s dodavateli a zákazníky.
Ko*********ové
Sekretářka
leden 1999 – prosinec 1999 1 rok
*Správa kalendářů a plánování schůzek Vyřizování a správa e-mailové a telefonické pošty. Příprava a distribuce dokumentů a zápisů z jednání. Komunikace s klienty, partnery a úřady Příjem a péče o návštěvy. Příprava podkladů k prezentací.
Lé*******ové
Sekretářka
únor 1996 – prosinec 1998 2 roky a 11 měsíců
* Vedení a zpracování telefonických objednávek * Vedení a zpracování lékařských zpráv, docent * Všechny ostatní administrativní činnosti * Vytváření a údržba zákaznických databází.
By*****ové
Administrativní pracovník
říjen 1995 – leden 1996 4 měsíce
* Zpracování, sepisování a udržování nájemních smluv * Sepisování a udržování smluv o převodu vlastnictví klientů * Veškeré ostatní administrativní úkoly * Telefonická komunikace s klienty * Udržování a zadávání dat klientů do databáze.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
nizozemštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
Smysl pro detail, organizační a reprezentativní dovednosti, zaměření na zákazníka, motivace.
Kurzy
Kadeřnice
leden 2018
Duo Zwolle
Inburgeringcursus Nederlands
duben 2010
Učetnicví
září 2004
PC a MS Office
září 2003
Psaní na stroji
září 2002