Mgr. Dominika A. 35 let , životopis 1517980
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR specialista Náborář Office manager Personalista Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a evropská studia
září 2009 – červenec 2014Vysokoškolské
Střední odborná škola cestovního ruchu Pardubice
Mezinárodní vztahy
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 2 měsíce
Mi********* ČR
Kabinet člena vlády - vládní a parlamentní zpravodaj
leden 2018 – dosud 8 let
Zajišťování účasti zástupců ministerstva na jednáních parlamentních výborů a komisí, včetně přípravy podkladů Koordinace vyřizování interpelací, sledování a kontrola plnění lhůt Administrativní zajištění a kontrola plnění úkolů a termínů uložených Parlamentem ČR Koordinace zpracování koncepcí a strategií ministerstva ve spolupráci s jednotlivými sekcemi
Ce********* UK
Commercial Administrative Team
říjen 2016 – prosinec 2017 1 rok a 3 měsíce
Každodenní péče o zákazníky Přijímání a zpracování objednávek, poskytování poradenského a informačního servisu Spolupráce s obchodními zástupci, logistikou a skladem Zadávání dat do systému SAP
Mi********* ČR
Oddělení protokolu - odborný referent
prosinec 2013 – duben 2016 2 roky a 5 měsíců
Příprava a organizačně-technické zajištění zahraničních aktivit ministra Zajištění protokolárních záležitostí a příprava zahraničních návštěv Doprovod na pracovních cestách a jednáních
Mi********* ČR
Vládní a parlamentní agenda - odborný referent
prosinec 2012 – červen 2013 7 měsíců
Administrativní zajištění materiálů pro zasedání vlády a Parlamentu ČR Kontrola plnění úkolů a termínů uložených vládou a Parlamentem ČR Vyřizování interpelací a sledování lhůt
Pr*********.o.
Office manager
leden 2010 – listopad 2012 2 roky a 11 měsíců
Vyřizování korespondence a každodenní komunikace v anglickém jazyce Řízení lidských zdrojů a vedení týmu Výběr, zaučování a adaptace nových zaměstnanců Odpovědnost za recepci a chod hotelu, komunikace s manažery Příprava podkladů pro účetnictví
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace