
L. K. , životopis 715983
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Bezpečnostně právní činnost (Veřejnoprávní ochrana)
září 2015 – červen 2019SŠ s maturitou
Praxe 5 let
Dů*********ory
Pečovatelka
únor 2024 – únor 2024 1 měsíc
Polohování, hygiena, podávání stravy, ošetřování drobného zranění, výměna inkontinenčních pomůcek…
MK*******.o.
Administrativní pracovník
listopad 2022 – červen 2023 8 měsíců
Fakturace ve fakturačním systému Aqua Health, řešení pokut, archivace dokumentů, třídění dokumentů do šanonu, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky, objednávání náhradních dílů na e-shopech a u našich dodavatelů, dohledávání dílů, komunikace s dodavateli, kalkulace škod v systému GT Estimate, občasné pochůzky po úřadech a vrakovišť, občasné vyzvedávání potřebných dílů po celé ČR, komunikace s pojišťovnami (nahlašování nehod…), výpomoc při kolaudačním řízení, přijímání vozidel do autoservisu, podrobné vypisování zakázek, zařizování STK a geometrie…
Wi*****.o.
Junior účetní
březen 2021 – červen 2022 1 rok a 4 měsíce
Každodenní práce s účetním systémem ABRA GEN + POHODA. Fakturace přijatých objednávek. Zpracovávání přijatých faktur za logistiku. Pomocná síla pro fungování nově zavedeného e-shopu (DPH, zákaznický servis, testování objednávek, rovnání skladových zásob, kontrola faktur…). Každodenní e-mailová komunikace se zákazníky a telefonická komunikace s externím skladem. Tisk a zakládání dokumentů do složek.
So*********omá
Pečovatelka
říjen 2019 – 2021 2 roky a 3 měsíce
V každodenním domácím prostředí u ležícího pacienta - hygiena, základy ergoterapie, rehabilitace, výměna inkontinenčních pomůcek, příprava a podávání pokrmu (ústa, peg), odsávání hlenů pomocí odsávačky (z úst, z tracheotomie), polohování, bazální stimulace…
Úč*******tví
Asistentka, fakturantka
únor 2020 – listopad 2020 10 měsíců
Komunikace s klienty, případné dojíždění pro potřebné doklady a podklady, práce s fakturami v systému POHODA, udržování chodu v kanceláři.
L7*********.s.
Recepční v administrativě
leden 2020 – březen 2020 3 měsíce
Evidence pošty a smluv, příprava a kontrola podkladů pro jednání vedení, komunikace s úřady, objednávky kancelářských potřeb, úklid a údržba kuchyněk, uvádění návštěv, příjem a přepojování telefonátů, skenování a tisk dokumentů.
Co*********lub
Výpomoc v kuchyni
duben 2019 – září 2019 6 měsíců
Pomáhání s přípravou jídel, udržování pořádku v kuchyni, příprava drobných občerstvení (akce, oslavy...).
At*********nce
Recepční v administrativě
říjen 2018 – duben 2019 7 měsíců
Vyřizování pošty (vyzvedávání zásilek), udržování pořádku, obsluha recepce s drobnou pokladnou, nakupování potřeb, dohlížení na bezpečnost klientů.
Ad*********ock
Asistentka
leden 2018 – červen 2018 6 měsíců
Obchůzka úřadů (katastrální úřad, soud, notář, pošta...), přepisování návrhů podle vzoru, zakládání dokumentů do papírových a počítačových spisů, přijímání příchozích a odchozích návštěv klientů, udržování pořádku v zasedací místnosti a kuchyňce, objednávání kancelářských potřeb.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAZkušený
PohodaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení