Není foto: M. K.
ID 919765

M. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

MUP - Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

program „Mezinárodní teritoriální studia“, studijní obor „Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví“

září 2010 – září 2013Vysokoškolské

MUP - Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

program „Právní specializace“, studijní obor „Průmyslové vlastnictví“

září 2007 – červen 2010Bakalářské

Institut průmyslově právní výchovy, Praha 6

Specializační studium v oblasti ochrany práv průmyslového vlastnictví

září 2003 – červen 2005Vysokoškolské

Střední odborné učiliště obchodní, Praha 6

Provoz obchodu, Pro 01 vnitřní obchod

září 1993 – červen 1995SŠ s maturitou

Střední odborné učiliště obchodní, Praha 6

Prodavačka, drogistické zboží

září 1990 – červen 1993Vyučení

Praxe 27 let a 4 měsíce

Ne*********a 5

Junior specialista - administrátor veřejných zakázek

prosinec 2019 – červen 2021 1 rok a 7 měsíců

Kompletace vstupních dat, příprava podkladů pro zadávací řízení. Spolupráce na přípravě a uveřejnění formulářů ve Věstníku veřejných zakázek, Úředním věstníku Evropské unie a profilu zadavatele včetně zajišťování právní kontroly. Zajišťování administrace a organizace ve věci jednání hodnotící komise. Zajišťování finální přípravy kupních a rámcových kupních smluv. Spolupráce na procesu ukončování zadávacích řízení. Spolupráce na zajištění sestavení a realizaci plánu obchodní činnosti společnosti – plán veřejných zakázek. Tvorba a aktualizace statistik. Koordinace a řízení podřízených.

Ba*******a 1

IP Paralegal (právní podpora) v oddělení duševního vlastnictví

duben 2006 – listopad 2019 13 let a 8 měsíců

Komunikace s Českou obchodní inspekcí, celními a policejními orgány ve věci vymáhání práv z průmyslového vlastnictví / vykonávání veškeré odborné agendy, vč. přípravy soudních žalob. Komunikace s majiteli průmyslových práv, správními orgány / v tomto ohledu poskytování právního poradenství, odborné posuzování. Provádění známkových rešerší / zpracování výsledků do rešeršních zpráv s právní analýzou. Přihlašování ochranných známek v ČR a SR. Pomoc při přípravě materiálů pro námitková řízení v oblasti ochranných známek. Změnová agenda v oblasti patentů.

Ad*******a 1

Referentka v oddělení ochranných známek

listopad 2001 – březen 2006 4 roky a 5 měsíců

Plnění odborných a administrativních úkolů. Správa známkových portfolií tuzemských i zahraničních klientů. Přihlášková agenda zapisovaných ochranných známek a průmyslových vzorů. Rešerše a sledování zveřejnění a zápisů ochranných známek v rešeršních databázích. Provádění překladů Osvědčení o zápisu ochranných známek z českého do anglického jazyka.

Ad*******a 1

Brigádník v oddělení ochranných známek

říjen 2001 – říjen 2001 1 měsíc

Plnění administrativních úkolů. Práce se spisovým materiálem. Práce na PC na uživatelské úrovni.

Ph*****nii

Chůva - Au Pair

červen 2001 – září 2001 4 měsíce

Péče o dvě děti - chlapec (7 let) a dívka (11 let)

Ma*****a 5

Živnostník

leden 2001 – květen 2001 5 měsíců

Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy u fyzických a právnických osob - práce s účetními doklady

KO*******ahy

Obchodní referentka

únor 2000 – leden 2001 1 rok

Příjem a vyřizování objednávek maloobchodních prodejen. Práce na PC na uživatelské úrovni.

Če*****a 5

Obchodní referentka

leden 2000 – leden 2000 1 měsíc

Příjem a vyřizování objednávek na předtisk nově zaváděných poštovních poukázek typu AV; Komunikace s klienty; Práce na PC na uživatelské úrovni

Če*****a 5

Pracovník provozního úseku výpočetní techniky – zástupce vedoucího pracovníka skupiny

říjen 1995 – prosinec 1999 4 roky a 3 měsíce

Zajištění kontroly provozních dokladů ve fázi zpracování poštovních poukázek převáděných na účty peněžních ústavů; Přidělování, organizace a kontrola práce podřízených pracovníků; Vyřizování reklamací s pracovníky peněžních ústavů – komitenty

Če*****a 5

Referent 1

leden 1995 – září 1995 9 měsíců

Odborná kontrola provozních dokladů dle PC; Spolupráce na výkazech a evidenci zpracovaných výsledných sestav; Zajišťování součinnosti s pracovištěm databáze a reklamací

PE*******a 5

Prodavačka nábytku a bytových doplňků, pokladní

srpen 1993 – duben 1994 9 měsíců

Prodej nábytku a bytových doplňků, odborné poradenství v této oblasti; Vyřizování objednávek zákazníků, objednávání zboží u dodavatelů; Přejímka zboží, inventura, vyřizování reklamací; Činnosti vyplývající z funkce pokladní

OD*****a 1

Prodavačka drogistického a kosmetického zboží

červenec 1993 – červenec 1993 1 měsíc

Prodej drogistického a kosmetického zboží; Odborné poradenství v této oblasti

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Rešeršní databáze prostřednictvím webových stránek WIPO, OHIM, ÚPV ČR a SR; Věstník veřejných zakázek, Úřední věstník Evropské unie, Tender Arena - profil zadavatele, Obchodní rejstřík, Registr smluv

Kurzy

Zvládání konfliktních situací asertivním způsobem

Kurz mi pomohl zvládat komplikované životní situace asertivním způsobem.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2010

Kurz angličtiny - Lite English School

Kurz spočíval v osvojení si anglického jazyka slovem i písmem od úrovně B3 - Int 2, zejména pak o odbourání zábran v mluveném projevu, což bylo pro mou tehdejší pracovní pozici více než vítané - tento kurz mi pomohl v komunikaci s anglicky hovořícími klienty.

Zobrazit certifikát o absolvování

červenec 2003

Zájmy

Hudba, četba, ruční práce, turistika, cyklistika, práce na zahradě, komunikace s lidmi

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45