
M. K. , životopis 919765
Vzdělání Vysokoškolské
MUP - Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
program „Mezinárodní teritoriální studia“, studijní obor „Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví“
září 2010 – září 2013Vysokoškolské
MUP - Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
program „Právní specializace“, studijní obor „Průmyslové vlastnictví“
září 2007 – červen 2010Bakalářské
Institut průmyslově právní výchovy, Praha 6
Specializační studium v oblasti ochrany práv průmyslového vlastnictví
září 2003 – červen 2005Vysokoškolské
Střední odborné učiliště obchodní, Praha 6
Provoz obchodu, Pro 01 vnitřní obchod
září 1993 – červen 1995SŠ s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní, Praha 6
Prodavačka, drogistické zboží
září 1990 – červen 1993Vyučení
Praxe 27 let a 4 měsíce
Ne*********a 5
Junior specialista - administrátor veřejných zakázek
prosinec 2019 – červen 2021 1 rok a 7 měsíců
Kompletace vstupních dat, příprava podkladů pro zadávací řízení. Spolupráce na přípravě a uveřejnění formulářů ve Věstníku veřejných zakázek, Úředním věstníku Evropské unie a profilu zadavatele včetně zajišťování právní kontroly. Zajišťování administrace a organizace ve věci jednání hodnotící komise. Zajišťování finální přípravy kupních a rámcových kupních smluv. Spolupráce na procesu ukončování zadávacích řízení. Spolupráce na zajištění sestavení a realizaci plánu obchodní činnosti společnosti – plán veřejných zakázek. Tvorba a aktualizace statistik. Koordinace a řízení podřízených.
Ba*******a 1
IP Paralegal (právní podpora) v oddělení duševního vlastnictví
duben 2006 – listopad 2019 13 let a 8 měsíců
Komunikace s Českou obchodní inspekcí, celními a policejními orgány ve věci vymáhání práv z průmyslového vlastnictví / vykonávání veškeré odborné agendy, vč. přípravy soudních žalob. Komunikace s majiteli průmyslových práv, správními orgány / v tomto ohledu poskytování právního poradenství, odborné posuzování. Provádění známkových rešerší / zpracování výsledků do rešeršních zpráv s právní analýzou. Přihlašování ochranných známek v ČR a SR. Pomoc při přípravě materiálů pro námitková řízení v oblasti ochranných známek. Změnová agenda v oblasti patentů.
Ad*******a 1
Referentka v oddělení ochranných známek
listopad 2001 – březen 2006 4 roky a 5 měsíců
Plnění odborných a administrativních úkolů. Správa známkových portfolií tuzemských i zahraničních klientů. Přihlášková agenda zapisovaných ochranných známek a průmyslových vzorů. Rešerše a sledování zveřejnění a zápisů ochranných známek v rešeršních databázích. Provádění překladů Osvědčení o zápisu ochranných známek z českého do anglického jazyka.
Ad*******a 1
Brigádník v oddělení ochranných známek
říjen 2001 – říjen 2001 1 měsíc
Plnění administrativních úkolů. Práce se spisovým materiálem. Práce na PC na uživatelské úrovni.
Ph*****nii
Chůva - Au Pair
červen 2001 – září 2001 4 měsíce
Péče o dvě děti - chlapec (7 let) a dívka (11 let)
Ma*****a 5
Živnostník
leden 2001 – květen 2001 5 měsíců
Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy u fyzických a právnických osob - práce s účetními doklady
KO*******ahy
Obchodní referentka
únor 2000 – leden 2001 1 rok
Příjem a vyřizování objednávek maloobchodních prodejen. Práce na PC na uživatelské úrovni.
Če*****a 5
Obchodní referentka
leden 2000 – leden 2000 1 měsíc
Příjem a vyřizování objednávek na předtisk nově zaváděných poštovních poukázek typu AV; Komunikace s klienty; Práce na PC na uživatelské úrovni
Če*****a 5
Pracovník provozního úseku výpočetní techniky – zástupce vedoucího pracovníka skupiny
říjen 1995 – prosinec 1999 4 roky a 3 měsíce
Zajištění kontroly provozních dokladů ve fázi zpracování poštovních poukázek převáděných na účty peněžních ústavů; Přidělování, organizace a kontrola práce podřízených pracovníků; Vyřizování reklamací s pracovníky peněžních ústavů – komitenty
Če*****a 5
Referent 1
leden 1995 – září 1995 9 měsíců
Odborná kontrola provozních dokladů dle PC; Spolupráce na výkazech a evidenci zpracovaných výsledných sestav; Zajišťování součinnosti s pracovištěm databáze a reklamací
PE*******a 5
Prodavačka nábytku a bytových doplňků, pokladní
srpen 1993 – duben 1994 9 měsíců
Prodej nábytku a bytových doplňků, odborné poradenství v této oblasti; Vyřizování objednávek zákazníků, objednávání zboží u dodavatelů; Přejímka zboží, inventura, vyřizování reklamací; Činnosti vyplývající z funkce pokladní
OD*****a 1
Prodavačka drogistického a kosmetického zboží
červenec 1993 – červenec 1993 1 měsíc
Prodej drogistického a kosmetického zboží; Odborné poradenství v této oblasti
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Rešeršní databáze prostřednictvím webových stránek WIPO, OHIM, ÚPV ČR a SR; Věstník veřejných zakázek, Úřední věstník Evropské unie, Tender Arena - profil zadavatele, Obchodní rejstřík, Registr smluv
Kurzy
Zvládání konfliktních situací asertivním způsobem
Kurz mi pomohl zvládat komplikované životní situace asertivním způsobem.
Zobrazit certifikát o absolvování
prosinec 2010
Kurz angličtiny - Lite English School
Kurz spočíval v osvojení si anglického jazyka slovem i písmem od úrovně B3 - Int 2, zejména pak o odbourání zábran v mluveném projevu, což bylo pro mou tehdejší pracovní pozici více než vítané - tento kurz mi pomohl v komunikaci s anglicky hovořícími klienty.
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2003