Foto: Mgr. Sabina D.
ID 1518168

Mgr. Sabina D. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Stodůlky + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Evropská studia a veřejná správa

2014 – 2016Vysokoškolské

Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, a.s

Právo v podnikání

2010 – 2014Bakalářské

Německá škola v Praze s.r.o. - zahraniční škola, základní škola a gymnázium

Gymnázium

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 6 měsíců

Li******* IT

Junior konzultant IT

2024 – dosud 2 roky

Projektová podpora/Change management: Aktivní spolupráce na implementaci Google Workspace (vč. zastupování projektového vedoucího), zkušenosti s migračními projekty (např. Lotus Notes na M365). Aktivní práce se systémy, Articulate, SSF, MyProject, Confluence, Jira, prostředí GWS, Microsoft O365 a Exchange, MS Azure.  Uživatelská adopce: Navrhování a realizace školících programů (M365/Google Workspace, Success Factors) a působení jako Test User pro validaci nových IT řešení.  Správa procesů a aktiv: Aktivní práce se systémy ServiceNow a Hybris SAP CX Backoffice. Správa Master Dat, GDPR procesů, Asset a Licenční management.  Administrativa a Controlling: Office Management pro CEO a všechna oddělení, Contract Management, správa finančních podkladů (rozpočet, Controlling), Reporting v Power BI,SAP Fi, Analysis MS, SAP BO.

Li*********ika

Senior specialista IT

2017 – 2024 7 let a 6 měsíců

IT Transformace: Klíčová spolupráce na projektu přechodu z Lotus Notes na Microsoft 365 (M365), školení End-user a Power-user a správa platformy SharePoint. Asset a Proces Management: Správa IT služeb a zařízení, řízení životního cyklu HW/SW (Lifecycle Management). Aktivní správa incidentů a požadavků v ServiceNow. Komunikace a PR: Zodpovědnost za Marketing a PR komunikaci IT oddělení a mezinárodní i interní koordinace procesů.

Li*********ika

Referent

2017 – 2017 6 měsíců

IT Podpora: Zajištění plynulého chodu IT, správa aktiv, Incident a Request Managemen

Li*********ika

Referent

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Referent nákupu - komplexní správa dodavatelských smluv a administrativní podpora Sales

Bp*****ers

Asistentka

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Administrativní podpora

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

němčinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

Chytrý telefon AndroidZačátečník

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe InDesignNováček

Adobe PhotoshopNováček

CanvaNováček

Databázové systémy

MS AccessNováček

ERP a účetní software

SAPNováček

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

Tvorba animacíZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

PowerBI

2024

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45