Mgr. Sabina D. 33 let , životopis 1518168
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Stodůlky + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Delivery manager IT konzultant Marketingová komunikace Online Marketing Project administrator Project manager IT - elektro Project manager organizačně-ekonomický Specialista marketingu Specialista PR Tester Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Evropská studia a veřejná správa
2014 – 2016Vysokoškolské
Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, a.s
Právo v podnikání
2010 – 2014Bakalářské
Německá škola v Praze s.r.o. - zahraniční škola, základní škola a gymnázium
Gymnázium
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 6 měsíců
Li******* IT
Junior konzultant IT
2024 – dosud 2 roky
Projektová podpora/Change management: Aktivní spolupráce na implementaci Google Workspace (vč. zastupování projektového vedoucího), zkušenosti s migračními projekty (např. Lotus Notes na M365). Aktivní práce se systémy, Articulate, SSF, MyProject, Confluence, Jira, prostředí GWS, Microsoft O365 a Exchange, MS Azure. Uživatelská adopce: Navrhování a realizace školících programů (M365/Google Workspace, Success Factors) a působení jako Test User pro validaci nových IT řešení. Správa procesů a aktiv: Aktivní práce se systémy ServiceNow a Hybris SAP CX Backoffice. Správa Master Dat, GDPR procesů, Asset a Licenční management. Administrativa a Controlling: Office Management pro CEO a všechna oddělení, Contract Management, správa finančních podkladů (rozpočet, Controlling), Reporting v Power BI,SAP Fi, Analysis MS, SAP BO.
Li*********ika
Senior specialista IT
2017 – 2024 7 let a 6 měsíců
IT Transformace: Klíčová spolupráce na projektu přechodu z Lotus Notes na Microsoft 365 (M365), školení End-user a Power-user a správa platformy SharePoint. Asset a Proces Management: Správa IT služeb a zařízení, řízení životního cyklu HW/SW (Lifecycle Management). Aktivní správa incidentů a požadavků v ServiceNow. Komunikace a PR: Zodpovědnost za Marketing a PR komunikaci IT oddělení a mezinárodní i interní koordinace procesů.
Li*********ika
Referent
2017 – 2017 6 měsíců
IT Podpora: Zajištění plynulého chodu IT, správa aktiv, Incident a Request Managemen
Li*********ika
Referent
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Referent nákupu - komplexní správa dodavatelských smluv a administrativní podpora Sales
Bp*****ers
Asistentka
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Administrativní podpora
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
Chytrý telefon AndroidZačátečník
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe InDesignNováček
Adobe PhotoshopNováček
CanvaNováček
Databázové systémy
MS AccessNováček
ERP a účetní software
SAPNováček
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Tvorba animacíZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
PowerBI
2024