Není foto: D. V.
ID 689535

D. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomie a managementu, a.s.

Komunikace a lidské zdroje

leden 2018 – 2020Vysokoškolské

Střední odborná škola, Praha 5, Drtinova 3/498

Veřejnosprávní činnost (Právní akademie)

2010 – 2014SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 4 měsíce

W.*****.s.

Junior Invoice Coordinator

prosinec 2019 – 2020 1 rok a 1 měsíc

Zpracování dodavatelských faktur ze zahraničí (Německo, Polsko, Slovensko, Španělsko) Generování dočasného ocenění nákladu Tvorba pracovní náplně pro brigádníky Projekt elektronického úložiště faktur Účetní závěrkové operace

TA*******.o.

Fakturantka

květen 2018 – listopad 2019 1 rok a 7 měsíců

fakturace přímých prodejů fakturace nájemních smluv příjem a výdej zboží práce se SRM (zadávání nových klientů a smluv) inventarizace

G4*******.s.

Administrátor podpory obchodu

červen 2016 – duben 2018 1 rok a 11 měsíců

zajišťování výpisů z obchodního rejstříku, z rejstříku trestů a dalších kvalifikačních dokladů pro nabídky a výběrová řízení obchodní administrativa a korespondence příprava interních podkladů pro nabídky vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících klientů, distribuce smluv a dodatků na součinná oddělení zajišťování schvalovacích a podpisových procesů v rámci obchodního oddělení komunikace s centrálou (Amsterdam) příprava podkladů pro reporty příprava smluv a dodatků pro obchodníky analýza dodaných dat aktualizace a vedení veškerých přehledů vedených po klientech (Helios) vyřizování objednávek a požadavků souvisejících s chodem obchodního úseku (kancelářské potřeby) komunikace se stávajícími i potenciálními klienty evidence docházky obchodního oddělení vyřizování vyúčtování archivace smluv

Li*********.o.

Supervizor

září 2014 – prosinec 2016 2 roky a 4 měsíce

příprava stánku pro prodej občerstvení v O2 aréně/Eden Aréně organizace max. 7 zaměstnanců na pracovišti zajišťování zboží, inventury a docházka zaměstnanců správa pokladen a hotovosti

G4*******.s.

Recepční

březen 2016 – květen 2016 3 měsíce

zajišťování chodu recepce back office zajišťování občerstvení uvádění návštěv vyřizování korespondence

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

znalost psaní deseti prstovou hmatovou metodou, znalost normalizované úpravy písemnosti, znalost práce se systémem Helios, znalost práce se systémem DMS, znalost práce se systémem Altus Vario

Zájmy

Literatura převážně detektivky, volnočasové aktivity se psem, voleybal, plavání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45