Není foto: J. S.
ID 842769

J. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

1. Jazyková škola Chrudim

Angličtina

2004 – 2005Vyšší odborné

Obchodní akademie Chrudim

Obchodní akademie

2000 – 2004SŠ s maturitou

Praxe 16 let

T-*********.s.

Junior asistent služeb rezidentním zákazníkům

říjen 2020 – březen 2021 6 měsíců

řešení všech zákaznických dotazů, stížností a poruch dle stanovených standardů společnosti, aktivní přístup k řešení požadavků rezidentních zákazníků, tak aby vedly ke spokojenosti, pečovat o každého zákazníka, tak aby se cítil opravdu dobře a věděl, že se vždy na nás může obrátit

Če*******.s.

Specialista zákaznických služeb

duben 2018 – září 2020 2 roky a 6 měsíců

Bankovnictví a finanční služby, podpora pro klienty v rámci nového internetového bankovnictví, Help Desk pobočkovým pracovníkům v oblasti nezajištěných úvěrů, kreditních karet a revolvingů, co se týče nejen komunikace po telefonu, ale i elektronicky

Ce*******.s.

Specialista zákaznického centra

únor 2017 – leden 2018 1 rok

Zajištění kvalitní obsluhy zákazníků prostřednictvím osobního kontaktu, telefonu, emailu nebo písemné korespondence. Vyřizování jejich dotazů a požadavků, správa portfolia zákazníků, přímý prodej/akvizice v zákaznickém centru, sjednávání schůzek se zákazníky za účelem nabídky dalších vhodných produktů, retenční činnosti v rámci osobního kontaktu, zpracování back office činností, reporting, aktivní reprezentace společnosti na akcích spojených s propagací a prodejem služeb, řešení stížností a reklamací, podpora obchodního zastoupení Referenční osoba: Ing. Petr Vavřík, regionální ředitel

Če*******.s.

Operátor call centra

březen 2007 – únor 2017 10 let

Komunikace s firemní i nefiremní klientelou, zajištění veškerého servisu k jejich smlouvám a požadavkům, informace o nastavení smluv, daňové problematice, prodej produktů a služeb České pojišťovny, každodenní práce s počítačem, zaškolování nových zaměstnanců

Co*********aha

Finanční specialista

listopad 2006 – leden 2007 3 měsíce

Zpracovávání finanční bonifikace případných budoucích klientů a firem na základě poptávky jiné společnosti

Ci*****aha

Specialista vymáhání pohledávek

leden 2006 – říjen 2006 10 měsíců

Operátor odd. Collections - vymáhání pohledávek a s tím související administrativa

Vo*****aha

Specialista prodeje, Telesales

2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců

Aktivní i pasivní telemarketing, prodej produktů společnosti Vodafone

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Certifikace ČNB oblast úvěrů a pojištění

Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)

2019

Komunikační dovednosti

Komunikační praktiky

2008

Zájmy

Komunikace...

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45