
J. S. , životopis 842769
Vzdělání Vyšší odborné
1. Jazyková škola Chrudim
Angličtina
2004 – 2005Vyšší odborné
Obchodní akademie Chrudim
Obchodní akademie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 16 let
T-*********.s.
Junior asistent služeb rezidentním zákazníkům
říjen 2020 – březen 2021 6 měsíců
řešení všech zákaznických dotazů, stížností a poruch dle stanovených standardů společnosti, aktivní přístup k řešení požadavků rezidentních zákazníků, tak aby vedly ke spokojenosti, pečovat o každého zákazníka, tak aby se cítil opravdu dobře a věděl, že se vždy na nás může obrátit
Če*******.s.
Specialista zákaznických služeb
duben 2018 – září 2020 2 roky a 6 měsíců
Bankovnictví a finanční služby, podpora pro klienty v rámci nového internetového bankovnictví, Help Desk pobočkovým pracovníkům v oblasti nezajištěných úvěrů, kreditních karet a revolvingů, co se týče nejen komunikace po telefonu, ale i elektronicky
Ce*******.s.
Specialista zákaznického centra
únor 2017 – leden 2018 1 rok
Zajištění kvalitní obsluhy zákazníků prostřednictvím osobního kontaktu, telefonu, emailu nebo písemné korespondence. Vyřizování jejich dotazů a požadavků, správa portfolia zákazníků, přímý prodej/akvizice v zákaznickém centru, sjednávání schůzek se zákazníky za účelem nabídky dalších vhodných produktů, retenční činnosti v rámci osobního kontaktu, zpracování back office činností, reporting, aktivní reprezentace společnosti na akcích spojených s propagací a prodejem služeb, řešení stížností a reklamací, podpora obchodního zastoupení Referenční osoba: Ing. Petr Vavřík, regionální ředitel
Če*******.s.
Operátor call centra
březen 2007 – únor 2017 10 let
Komunikace s firemní i nefiremní klientelou, zajištění veškerého servisu k jejich smlouvám a požadavkům, informace o nastavení smluv, daňové problematice, prodej produktů a služeb České pojišťovny, každodenní práce s počítačem, zaškolování nových zaměstnanců
Co*********aha
Finanční specialista
listopad 2006 – leden 2007 3 měsíce
Zpracovávání finanční bonifikace případných budoucích klientů a firem na základě poptávky jiné společnosti
Ci*****aha
Specialista vymáhání pohledávek
leden 2006 – říjen 2006 10 měsíců
Operátor odd. Collections - vymáhání pohledávek a s tím související administrativa
Vo*****aha
Specialista prodeje, Telesales
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Aktivní i pasivní telemarketing, prodej produktů společnosti Vodafone
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Certifikace ČNB oblast úvěrů a pojištění
Kombinovaná (Bydlení + Jiné než bydlení)
2019
Komunikační dovednosti
Komunikační praktiky
2008