L. M. , životopis 1415862
Vzdělání Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Předškolní pedagogika, Školský management
2010 – 2011Vysokoškolské
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Učitelství pro mateřské školy
2006 – 2009Bakalářské
SPgŠ Přerov
Učitelství pro mateřské školy
1983 – 1987SŠ s maturitou
Praxe 35 let
MŠ*******.o.
Jednatelka/ředitelka soukromé mateřské školy
2019 – 2025 6 let a 6 měsíců
Jako statutární orgán odpovědnost za obchodní řízení společnosti. Vystupování jménem společnosti, rozhodování o veškerých právních úkonech a finančních záležitostech. Projektová činnost.
MŠ*******.o.
Ředitelka soukromé mateřské školy
2008 – 2019 11 let a 6 měsíců
Mikrořízení školy - všechny řídící procesy uvnitř školy včetně pedagogického procesu. Projektová činnost. Pedagogická práce: logopedický preventista, lektor Elkoninovy metody Trénink jazykových schopností podle D.B. Elkonina.
MŠ*****kov
Ředitelka mateřské školy
2004 – 2008 4 roky a 6 měsíců
Práce jednak na pozici statutárního zástupce organizace, kdy platná legislativa ukládá činnosti, které ředitelka musí vykonávat, jednak jako pedagogický pracovník s vymezením rozsahu přímé pedagogické práce. Zodpovědnost za strategické a operativní řízení organizace, efektivní hospodaření s finančními prostředky, rozhodování o klíčových otázkách a reprezentaci MŠ navenek. Vytváření nejen vhodného prostředí pro kvalitní vzdělávání, ale také aktivní podpory rozvoje všech zúčastněných stran.
MŠ*********ičí
Učitelka mateřské školy
1997 – 2000 3 roky a 6 měsíců
Podpora sociálního, fyzického, intelektuálního a emočního rozvoje dětí v souladu se školním vzdělávacím programem.
MŠ*******ice
Učitelka mateřské školy
1993 – 1997 4 roky a 6 měsíců
Podpora sociálního, fyzického, intelektuálního a emočního rozvoje dětí v souladu se školním vzdělávacím programem.
MŠ*****dov
Učitelka v mateřské škole
1990 – 1993 3 roky a 6 měsíců
Podpora sociálního, fyzického, intelektuálního a emočního rozvoje dětí v souladu se školním vzdělávacím programem.
MŠ*****ice
Učitelka v mateřské škole
1989 – 1990 1 rok a 6 měsíců
Podpora sociálního, fyzického, intelektuálního a emočního rozvoje dětí v souladu se školním vzdělávacím programem.
MŠ*****kov
Učitelka mateřské školy
1987 – 1989 2 roky a 6 měsíců
Podpora sociálního, fyzického, intelektuálního a emočního rozvoje dětí v souladu se školním vzdělávacím programem.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
ruštinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Navazující kurz: "Elkonin do školek" pro absolventy kurzu k metodice: Trénink jazykových schopností dle D. B. Elkonina
Seznámení s novou metodikou pro PREVENTIVNÍ STIMULAČNÍ práci u dětí v předškolním věku v rámci plnění RVP PV jako součást předškolní přípravy.
2024
Navazující kurz: Webinář - Tipy pro práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Praktické tipy a inspirace k modifikaci metodiky (Trénink jazykových schopností podle Elkonina)
2023
Studium pro logopedické asistenty
Program zaměřen na podporu znalostí a získání praktických dovedností v oblasti logopedické prevence a komunikačních dovedností u žáků předškolních zařízení a žáků mladšího školního věku. Kombinovaná forma
2022
Trénink jazykových schopností podle Elkonina -předgrafémová a grafémová etapa
Doplňující kurz
2018
Primární logopedická prevence ve školství
Vzdělávací program určen pro budoucí logopedické asistenty, kteří získali pedagogické vzdělání dle čl. IV písm. c) dle metodického doporučení MŠMT k zabezpečení logopedické péče ve školství č. j. 14 712/2009 – 61 a je zaměřen na podporu znalostí a praktických dovedností pedagogů v oblasti logopedické prevence u dětí předškolního věku.
2017
Základní kurz k metodice: Trénink jazykových schopností dle D.B.Elkonina
Teoretická část zaměřena k hlubšímu pochopení jazykových mechanismů čtení a psaní, a principů a pravidel fonematického uvědomování. Praktická část zaměřená na práci s metodikou Elkonina, s principy metodiky, pomůckami a jejich používáním a zácvikem v konkrétních postupech.
2013
Metoda dobrého startu
Seznámení s principy metodiky, pomůckami a jejich používáním, zacvičeni v konkrétních postupech.
2005
Studium pro ředitele škol a školských zařízení
Studium ke splnění kvalifikačních předpokladů v souladu s § 5 vyhlášky č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků, ve znění pozdějších předpisů, které je kvalifikačním předpokladem pro výkon funkce ředitele školy nebo školského zařízení, ve znění pozdějších předpisů.
2005