Kateřina P. 35 let , životopis 1522190
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kunratice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - media, reklama Administrativní pracovník Media Planner Office manager Pracovník back office Produkční Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: zcela, příležitostně, částečně, převážně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha
Mezinárodní vztahy a diplomacie
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 8 měsíců
Fl*****oup
Invoice control manager
únor 2019 – dosud 6 let a 11 měsíců
Kontrola faktur v elektronické podobě, identifikace chyb před validací a zajištění externí opravy vstupních dokumentů. Zamítání faktur za autoservis na základě pravidel stanovených konkrétním klientem. Nahrávání souborů ve formátu Excel do systému IVT v souladu s klíčovými ukazateli výkonnosti (KPI) definovanými klientem, validace jednotlivých faktur, analýza případných nesrovnalostí a zajišťování nápravy prostřednictvím interních nebo externích zdrojů. Zpracování reportů o zjištěných nesouladech, evidence dosažených úspor a sledování eliminovaných nákladů. Pravidelná komunikace s klienty převážně střední Evropy.
Ma*********ená
rodič
únor 2020 – září 2023 3 roky a 8 měsíců
Mateřská dovolená
St*********DEK
Specialista odbytu
říjen 2018 – prosinec 2018 3 měsíce
Příjem a realizace objednávek, údržba stavu skladových zásob, přímý styk s dodavateli a se zákazníky ve svěřeném rozsahu. Spolupráce s oblastními zástupci při realizaci zakázek.
TV*****dov
Redaktor skladby programu/ programme editor, media planner
březen 2015 – září 2018 3 roky a 7 měsíců
Redaktor skladby programu/ programme editor, media planner
Pr********* TV
Manažer reklamního vysílání
září 2013 – listopad 2014 1 rok a 3 měsíce
Odpovědnost za plnění obchodních smluv, plánování reklamních breaků, tvorba měsíčních plánů. Odpovědnost za plnění cílů svěřeného týmu. Kontrola a nasazování spotů do vysílání, spolupráce s ostatními členy obchodního oddělení, spolupráce na přípravě DVP (denní vysílací plán), komunikace a konzultace s právním oddělením, komunikace s OP (odbavovací pracoviště) a s odd. programové skladby, komunikace s mediálními agenturami (rotace spotů, termíny nasazení a termíny dodání podkladů do vysílání), následné reportování. Komplexní péče o svěřené klienty.
Pr********* TV
Scheduler oddělení OAP Planning
únor 2012 – srpen 2013 1 rok a 7 měsíců
Plánování upoutávek pořadů, zadávání výroby, nasazení do vysílání, zajištění denního vysílání. Kontrola vyrobeného materiálu, dramaturgická činnost. Spolupráce s oddělením výzkumu.
Pr********* TV
Asistentka oddělení dabingu
leden 2011 – únor 2012 1 rok a 2 měsíce
Komplexní zajištění kanceláře, podpora oddělení, správa kazet, práce v unikátním TV softwaru.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
francouzštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Make-up artist
2022
Státně uznávaná zkouška z Francouzského jazyka
2010