Foto: Ing. Irena G. OZP
ID 1521103

Ing. Irena G. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most - Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Mám dlouhodobé pohybové omezení, resp. postižení míchy, nosného aparátu. Pro chůzi používám chodítko, na delší vzdálenosti používám invalidní vozík. Pohyb je pro mě fyzicky náročný.

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Marketing a obchod

září 1997 – červen 2002Vysokoškolské

Obchodní a bankovní akademie Karviná

Bankovnictví a pojišťovnictví

září 1992 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 10 měsíců

TH*****aha

Internal sales

srpen 2018 – září 2025 7 let a 2 měsíce

Zpracování poptávek, tvorba EAN kódů ve specialním interním programu S&D, práce s technickými výkresy, cenová politika, projektové nabídky v programu Salesforce, vyřizování objednávek, kontrola dodacích termínů, fakturace v SAP, reklamace, evidence zakazníků, komunikace napříč evropskými závody,

BP******* UK

Customer Services, Assistant Manager

leden 2017 – květen 2018 1 rok a 5 měsíců

Vedení týmu, personální agenda, připrava dat pro mzdovou účtárnu. Zajišťování školení a BOZP. Dohled nad zásobami, objednávkami, skladová politika. Odpadové hospodářství

Do******* UK

Restaurant team leader

září 2014 – prosinec 2016 2 roky a 4 měsíce

.

Be********* o.

Internal sales

říjen 2004 – červenec 2013 8 let a 10 měsíců

prodej(poptávky/nabídky/objednavky/fakturace) strojírenských komponentů pro stavební průmysl (CZ/SK/PL trh). Prace v SAP systému. Tvorba databáze. Reporty, forecasty, spolupráce s výrobou a logistikou dodávky JUST-IN-TIME. Marketing (veletrhy, PR články). Kooperace s credit managementem. Komunikace napříč odděleními a závody společnosti.

Re***** o.

Regionální vedoucí kvality

červen 2002 – červen 2004 2 roky a 1 měsíc

Kontrola adresné a neadresné distribuce. Vedení týmu interních a externích kontrolorů, ohodnocení, fin.postihy. . Nábor nových zaměstnanců, dokumentace, archivace. Reporty. Reklamace,

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

polštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Pracecs programy Salesforce a S&D. Čtení technických výkresů

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Podmínky Incoterms 2000

Dodací podmínky

prosinec 2008

Komunikační a interaktivní vyjednávání

duben 2007

Zájmy

Zásadou Tomáše Bati „Náš zákazník, náš pán“ se řídím už od dob svého studia. Komunikace a ochota učit se novým věcem patří mezi mé silné stránky. Pracuji efektivně v týmu i samostatně. Ve volném čase se věnuji pěstování bio zeleniny.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45