Foto: Ilona L.
ID 1310276

Ilona L. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Ambis vysoká škola, a.s.

Ekonomika a management podniku

2022 – dosudBakalářské

Fakulta managementu Vysoké školy ekonomické, Jindřichův Hradec

Ekonomika a management - bakalářský studijní program

2017 – 2019Bakalářské

OA Praha Satalice

Business College

2016 – 2017SŠ s maturitou

Fridrich-Schiller-Gymnasium Pirna

Mathematik/Naturwissenschaften

2009 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 8 měsíců

ZENTITY a.s.

Infrastructure Engineer

září 2023 – dosud 10 měsíců

- Managing incidents and system requests, performing monitoring - Conducting Linux upgrades, maintenance, and software modifications - Performing error analysis/logging, and providing internal IT support - Supporting project-specific infrastructure - Managing CI/CD processes, deploying builds - Troubleshooting with Jenkins, Nexus, Helm, and sops - Handling documentation management and updates in Confluence & Google Workspace

T-Mobile CZ a.s.

Application Administrator

květen 2022 – srpen 2023 1 rok a 4 měsíce

- Provided German application support within Deutsche Telekom's team - Monitored system connectivity and component functionality - Performed Linux installs, patches, configs & updates of system components - Coordinated with clients and third parties for approvals and implementations - Managed call routing, DB connections and responses with Oracle Database - Administered user roles on Avaya Genesys platform

ChyronHego CZ s.r.o.

Technical Support Engineer

prosinec 2020 – duben 2022 1 rok a 5 měsíců

- Monitored infrastructure of file servers, hypervisors, ELK, DB clusters - Performed script modifications using Python regular expressions - Administered systems, and executed server upgrades on Linux and Windows - Ensured compliance with standard practices for migrating changes to production environments - Troubleshot services and tasks, created and maintained documentation - Acquired knowledge of proprietary tools

Amazon

OpsTech IT Engineer

červenec 2020 – září 2020 3 měsíce

- Support for Amazonians and third parties - Setup, administration, and configuration of Amazon Locker systems - Assistance with installations and repairs - Configuration and troubleshooting of personal workstations, printers, scanners, and mobile phones - Managing passwords, user accounts, and groups - Security awareness: Anti-virus, Firewall, Encryption, VPN - Performance tuning, patching, and updates deployment

NTT CZ s.r.o.

Network Engineer

duben 2019 – červen 2020 1 rok a 3 měsíce

- Performed network diagnostics incl. HW, SW, power & communication issues - Reviewed & confirmed tech. specs with clients and vendors for functionality - Monitored network capacity, performance and devices via Meraki Dashboard - Participated in implementing network changes and upgrades - Increased CX satisfaction and standardized tasks on industry best practices - Acquired knowledge of networking protocols in preparation for the Cisco CCNA 200-301 certification

CRM Specialist

BlueLink International CZ

březen 2016 – září 2016 7 měsíců

- Social media management with Media Injection to increase engagement, maintain company's social presence, and create branded communications - Handled B2B and B2C inquiries via phone and email, including: Requests for products and services, Special order requests, Complaints or individual assistance - Achieved overall quality evaluation over 90%

Jazyky

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopPokročilý

Programovací jazyky

SQLZačátečník

PythonZačátečník

Databázové systémy

MySQL / MariaDBZačátečník

OracleZačátečník

ElasticsearchZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

Virtualization (VMware, OracleBox) Containerization (Docker, OpenShift) Linux (RHEL, Ubuntu, CentOS, Fedora) Network and security: network protocols, subnetting, security best practices, encryption, VPN Git (VSCodium) CI/CD (Jenkins, Bamboo, Nexus) Monitoring (Zabbix, ELK, Wireshark) Cloud Computing (Microsoft Azure, OpenStack, VMware ESXi Hypervisor, Amazon WorkSpaces) Scripting (Bash, Python) + AI Prompting SQL RDBMS (MySQL, Oracle Database)

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management

ITIL® 4 Foundation demonstrates this individual understands the key concepts of IT and digital service delivery including the key concepts, guiding principles and practices of ITIL® 4 for service management. They have a fundamental understanding of the modern organisation’s end-to-end operating model for the creation, delivery and continual improvement of technology-enabled products and services. They have an awareness of how cultural or behavioural principles benefits the wider organisation.

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2024

Zájmy

onewheel, sauna, laser game, shooting, traveling, culture

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45