Není foto: Veronika Ř.
ID 1517142

Veronika Ř. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Trutnov + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

SAP konzultant Specialista ERP

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: převážně

Vzdělání Vyšší odborné

CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové - vyšší odborná škola a střední odborná škola s.r.o.

Management malých a středních firem

2013 – 2015Vyšší odborné

CZECH SALES ACADEMY Trutnov

Asistent firemního managementu

2009 – 2013SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 7 měsíců

Ko*********SAP

Hronovský s.r.o.

květen 2021 – dosud 4 roky a 8 měsíců

• Hlavní koordinace implementace SAP a podpora uživatelů ve všech odděleních • Přímá komunikace s vedením, reporting stavu projektu a plánování dalších kroků • Zajištění hladkého přechodu na nový systém SAP (Go-Live 01/2023) s minimálními výpadky • Odpovědnost za bezproblémový chod SAP ve 4 závodech (PM – údržba, MM – technologie, SD – nákup) • Správa SAP helpdesku, školení a podpora uživatelů, administrace přístupů

Co*********.o.

Koordinátorka výrobních projektů a SAP změn

duben 2017 – září 2019 2 roky a 6 měsíců

• Koordinace zavádění změn do výrobních procesů a SAP systému • Vedení menšího týmu, dohled nad plněním úkolů a technická podpora • Účast na projektových schůzkách a reporting pro vedení • Spolupráce na optimalizaci výrobních toků ve spojení se systémovými změnami

Co*********.o.

Výrobní analytik

září 2015 – srpen 2016 1 rok

• Správa výrobních dat a koordinace změn v SAPu • Příprava statistických přehledů a analýz pro podporu rozhodování • Zajištění efektivní údržby výrobních zařízení (TPM karty)

Co*********.o.

HR Administrátor Trainee - Stáž

duben 2013 – srpen 2015 2 roky a 5 měsíců

• Administrativní podpora HR – nástupy, výstupy, školení, lékařské prohlídky • Vedení dokumentace, tvorba reportů a komunikace s dodavateli • Podpora implementace standardů 5S

Ho*****sto

Provozní Restaurace

duben 2012 – březen 2013 1 rok

• Kompletní řízení provozu restaurace a občerstvení. • Nábor, vedení a motivace personálu. • Zajištění personální agendy a komunikace s dodavateli.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Time Management

2015

Europass certificate

2013

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45