Foto: Leonid T.
ID 1502443

Leonid T. 30 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Košíře - Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání Bakalářské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní obchod

2014 – 2018Bakalářské

Škola č.53

Gymnázium (Všeobecné vzdělávání)

2002 – 2012SŠ s maturitou

Praxe 3 roky a 7 měsíců

A***I

HR Time Attendance Specialist

leden 2024 – říjen 2024 10 měsíců

▪ Zpracování záznamů o pracovní době zaměstnanců, úpravy záznamů o pracovní době a výkazy pracovní doby pro zaměstnance v Německu

Ex*******oup

HR Operations Analyst

prosinec 2022 – červenec 2023 8 měsíců

• Řízení nástupních a odchodových procesů; organizace prvního dne nových zaměstnanců, koordinace a vedení úvodních školení v oblasti lidských zdrojů • Příprava pracovních dokumentů a zpracování změn pracovního statusu (např. pracovní smlouvy, vnitrostátní a mezinárodní převody, potvrzení změn podmínek, ukončení pracovního poměru) • Vedení spisů zaměstnanců a koordinace kontroly/správy dokumentace • Přesná správa a aktualizace všech personálních záznamů/systémů. Odesílání změn dat v souladu s interními mzdovými termíny • Správa sledování absencí a administrace nástroje pro evidenci docházky • Koordinace administrace místních benefitů (mimo standardní firemní benefity) a odpovídání na dotazy zaměstnanců týkající se benefitů. • Vyplňovat různé dopisy zaměstnancům (např. ověření zaměstnání a potvrzení o zaměstnání) • Podporovat zpracování mezd a zajistit, aby všechny změny v počtu zaměstnanců byly mzdovému týmu sdělovány přesně a v požadovaných lhůtách • Předkládat faktury související s lidskými zdroji a zajistit jejich včasné proplacení • Podporovat vývoj nebo tvorbu personálních politik v souladu se změnami v legislativě/firemních procesech, spolupracovat s týmy pro zaměstnanecké výhody a GEO • Komunikovat a řídit vztahy s místními úřady (v případě potřeby) • Plánovat a koordinovat schůzky, školení a aktualizovat manuály/SOP pro tým globálního centra v rámci projektu transformace • Vytvářet a udržovat standardní operační postupy pro zvýšení provozní efektivity v regionech: Česká republika, Maďarsko, Polsko, Bulharsko, Chorvatsko, Německo a Rakousko Úspěch: Převod procesů na indický tým GH, pomoc tisícům zaměstnanců s jejich dotazy, vylepšení procesního cyklu v rámci společnosti pro zmíněné regiony s cílem zrychlit a zjednodušit jejich práci pro zaměstnance.

Am*****zon

Sr. HR Assosiate

listopad 2020 – listopad 2022 2 roky a 1 měsíc

Zaškolování a prověřování kandidátů v různých systémech a portálech, tvorba smluv, řešení dotazů týkajících se pracovních povolení.

Jazyky

němčinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45