Leonid T. 30 let , životopis 1502443
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR specialista Kouč Náborář Personalista Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání Bakalářské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní obchod
2014 – 2018Bakalářské
Škola č.53
Gymnázium (Všeobecné vzdělávání)
2002 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 7 měsíců
A***I
HR Time Attendance Specialist
leden 2024 – říjen 2024 10 měsíců
▪ Zpracování záznamů o pracovní době zaměstnanců, úpravy záznamů o pracovní době a výkazy pracovní doby pro zaměstnance v Německu
Ex*******oup
HR Operations Analyst
prosinec 2022 – červenec 2023 8 měsíců
• Řízení nástupních a odchodových procesů; organizace prvního dne nových zaměstnanců, koordinace a vedení úvodních školení v oblasti lidských zdrojů • Příprava pracovních dokumentů a zpracování změn pracovního statusu (např. pracovní smlouvy, vnitrostátní a mezinárodní převody, potvrzení změn podmínek, ukončení pracovního poměru) • Vedení spisů zaměstnanců a koordinace kontroly/správy dokumentace • Přesná správa a aktualizace všech personálních záznamů/systémů. Odesílání změn dat v souladu s interními mzdovými termíny • Správa sledování absencí a administrace nástroje pro evidenci docházky • Koordinace administrace místních benefitů (mimo standardní firemní benefity) a odpovídání na dotazy zaměstnanců týkající se benefitů. • Vyplňovat různé dopisy zaměstnancům (např. ověření zaměstnání a potvrzení o zaměstnání) • Podporovat zpracování mezd a zajistit, aby všechny změny v počtu zaměstnanců byly mzdovému týmu sdělovány přesně a v požadovaných lhůtách • Předkládat faktury související s lidskými zdroji a zajistit jejich včasné proplacení • Podporovat vývoj nebo tvorbu personálních politik v souladu se změnami v legislativě/firemních procesech, spolupracovat s týmy pro zaměstnanecké výhody a GEO • Komunikovat a řídit vztahy s místními úřady (v případě potřeby) • Plánovat a koordinovat schůzky, školení a aktualizovat manuály/SOP pro tým globálního centra v rámci projektu transformace • Vytvářet a udržovat standardní operační postupy pro zvýšení provozní efektivity v regionech: Česká republika, Maďarsko, Polsko, Bulharsko, Chorvatsko, Německo a Rakousko Úspěch: Převod procesů na indický tým GH, pomoc tisícům zaměstnanců s jejich dotazy, vylepšení procesního cyklu v rámci společnosti pro zmíněné regiony s cílem zrychlit a zjednodušit jejich práci pro zaměstnance.
Am*****zon
Sr. HR Assosiate
listopad 2020 – listopad 2022 2 roky a 1 měsíc
Zaškolování a prověřování kandidátů v různých systémech a portálech, tvorba smluv, řešení dotazů týkajících se pracovních povolení.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)