Mgr. Veronika P. 34 let , životopis 932638
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Stodůlky + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Celník HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Personalista Policista Specialista HR marketingu Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola CEVRO Institut, o.p.s.
Bezpečnostní studia
2014 – 2016Vysokoškolské
Praxe 8 let a 4 měsíce
Mi*****.s.
HR specialistka
červenec 2025 – dosud 6 měsíců
HR agenda od A do Z pro cca 150 zaměstnanců, nábor od skladníků po IT a PO manažery, návrh odměňování a benefitů, spolupráce s univerzitami, HR administrativa v Confluence a Jira, organizace firemních akcí a podpora rozvoje zaměstnanců a firemní kultury.
O*****Č
Sales Advisor - Commercial Rentals, Mediální konzultant
říjen 2024 – červenec 2025 10 měsíců
Aktivní prodej reklamního prostoru (spoty, reportáže, podcasty), komunikace s klienty a identifikace jejich potřeb, tvorba nabídek a prezentace mediálních řešení, spolupráce s produkčním týmem při realizaci zakázek, budování a rozvoj vztahů se stávajícími i novými klienty, realitní poradenství.
Ma*******.o.
HR manažer
květen 2020 – září 2024 4 roky a 5 měsíců
Komplexní zajištění personální agendy – od tvorby pracovních inzerátů, vedení výběrových řízení a onboardingu nových zaměstnanců, přes správu zaměstnanecké dokumentace, realizaci hodnotících pohovorů a nastavování interních procesů, až po plánování školení a firemních akcí.
Pr*********.s.
HR & Finance specialistka
květen 2020 – prosinec 2023 3 roky a 8 měsíců
Fakturace, zajišťování plateb, vymáhání pohledávek. Tato pozice probíhala souběžně s mým hlavním pracovním úvazkem v HR ve společnosti Maron, s.r.o.
Úř*****zeň
Personální oddělení, Odborný pracovník trhu práce
červen 2018 – duben 2020 1 rok a 11 měsíců
Zajišťování agendy - informační povinnost zaměstnavatelů podle § 87 a 88 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti Personální agenda, spisová služba a archiv.
Sb*********.s.
Servisní bankéř
květen 2017 – leden 2018 9 měsíců
Administrativa (příprava dokumentace, práce s MS Office a bankovními systémy) na hypotečním oddělení, klientský servis
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Další programy a počítačové znalosti
Confluence, Jira, AI nástroje - Sider, Notebook LM, Gamma, Copilot.
Dovednosti
Mé silné stránky
Samostatnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Kurzy
Digitalizace HR
říjen 2025
Bussines etiketa obchodníka Vladimíra Špačka
listopad 2024
Kurz nastavování procesů
říjen 2023
Motivační seminář pro vedoucí pracovníky
srpen 2023