Není foto: K. V.
ID 1405710

K. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2010 – 2012Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2006 – 2010Bakalářské

Karlínské gymnázium

Humanitní studia

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 11 měsíců

Eq*********.s.

HR specialista

říjen 2021 – dosud 4 roky a 3 měsíce

Zodpovědnost za nastavení a správu docházkového systému Giriton, podpora uživatelů, administrátor pro SAP a OK Base, správce organizační struktury, udržování a kontrola kvality dat, reporting specialista - tvorba reportů (mj. v AJ) - headcount, workforce by job category, gender, age, job areas and contract type, flows (arrivals and departures), mzdový reporting, budget specialista (příprava personálního rozpočtu ve spolupráci s controllingem), správce rámcových objednávek a schvalovatel fakturace HR oddělení, spolupráce s oddělením controllingu.

Ma*****ená

-

říjen 2017 – září 2021 4 roky

-

*****.p.

Specialista personální a mzdové agendy

únor 2017 – leden 2020 3 roky

Zodpovědnost za nastavení a správu ERP (personální a mzdový modul) v SAPu, zodpovědnost za nastavení, správu a aktualizaci systému evidence docházky, zajišťování pracovně právního poradenství pro zaměstnance, administrace personálních procesů a činností, pracovně právní administrativa včetně pracovně lékařských služeb, reporty, přehledy, statistiky a výkazy.

ZA*****.s.

HR specialista

červen 2015 – leden 2017 1 rok a 8 měsíců

Vedení personální agendy (Helios Green), HR administrativa, tvorba podkladů a reportů pro management, vedení osobních spisů zaměstnanců, nábor zaměstnanců.

SC*****.o.

Asistentka personálního oddělení

srpen 2011 – červen 2015 3 roky a 11 měsíců

HR administrativa, zpracování a tvorba podkladů a reportů pro vedení společnosti, vedení osobních spisů zaměstnanců, spolupráce na náboru zaměstnanců.

SC*****.o.

Finanční účetní

únor 2010 – červenec 2011 1 rok a 6 měsíců

Účtování, tvorba účetních výkazů, příprava podkladů při uzávěrkách, příprava podkladů pro statistiky, vystavování faktur.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Kurzy

Změny v personální a mzdové oblasti pro rok 2025

2024

Aktuální a připravované novinky v pracovněprávních vztazích

2024

Archivace podnikové dokumentace ve vazbě na GDPR

2022

Výpočty ve mzdové účtárně - pro začínající mzdové účetní

2021

Zákoník práce - aktuální legislativní změny

2016

Zaměstnávání cizinců

2015

Vedení personální agendy v roce 2015 a jak na personální administrativu v roce 2015

2015

Aktuální otázky zákoníku práce a změny ve vazbě na nový občanský zákoník od 1. 1. 2014

2013

Pracovní doba, překážky a dovolená v praxi

2012

AZ personalistika

2011

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45