Tereza P. 32 let , životopis 1505817
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR generalista HR konzultant HR specialista Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Personalista Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠE Plzeň
Informační technologie-Informatika v cestovním ruchu
září 2009 – červen 2013SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 5 měsíců
Le*******r.o
HR Specialista
červenec 2022 – říjen 2025 3 roky a 4 měsíce
správa zaměstnaneckých dat v systémech Helios, PowerKey a SAP, personální administrativa, příprava pracovně právních dokumentů, kontrola docházek, evidence zaměstnanců, zajišťování a koordinace LP, reporting, objednávání propagačních předmětů, agenda vzdělávání (zástup na 3 měsíce)
Ag*********.o.
Personální konzultant, od 1. 3. 2020 – vedoucí pobočky personální agentury
leden 2019 – duben 2022 3 roky a 4 měsíce
nábor nových zaměstnanců, příprava pracovně právních dokumentů, evidence výkonů a docházky zaměstnanců, práce s pokladnou a pokladními doklady, vydávání výplat zaměstnancům, komunikace s klienty, komunikace s uchazeči o zaměstnání, komunikace s úřady, zodpovědnost za obsazenost nasmlouvaných zakázek, akvizice obchodních příležitostí, zodpovědnost za svěřené zakázky, zodpovědnost za chod pobočky
Le*******r.o
Fakturantka
březen 2018 – prosinec 2018 10 měsíců
fakturace, evidence odpadů
CD*******šič
Nákupčí
srpen 2017 – únor 2018 7 měsíců
komunikace s dodavateli, komunikace s dodavateli ze zahraničí (skype, e-mail), nákup zboží, srovnávání cen, naskladňování zboží
Ge*********.o.
Účetní
březen 2014 – červen 2017 3 roky a 4 měsíce
evidence a účtování došlých faktur, fakturace, inventarizace pohledávek, korespondence
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Time management