Nikola M., DiS. 34 let , životopis 1258925
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Most, příspěvková organizace
Firemní ekonomika
2009 – 2012Vyšší odborné
Střední průmyslová škola stavební a Obchodní akademie, Kadaň
Obchodní akademie
2005 – 2009SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 9 měsíců
Hunter Douglas Kadaň s.r.o.
HR Specialist
leden 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců
• Včasné a správné zpracování personálních dat a podkladů pro mzdy a docházky • úzká součinnost s úřadem práce a externím zpracovatelem mezd • kontrola docházky na denní bázi • zpracování měsíčního hlášení • příprava podkladů pro mzdovou účetní • zadávání a rušení volných pracovních pozic na ÚP • HR reporting – pravidelné zpracování hlášení • sledování zkušební doby a doby určité • příprava a zpracování smluv a mzdových výměrů • fluctuation report - zpracování odchodů • správa doručené pošty, e-neschopenek, datové zprávy • denní komunikace s mistry • aktualizace osobních dat zaměstnanců • zpracování a poslání evidenčního listu důchodového pojištění pro ukončené zaměstnance • připravení a zpracování daňového prohlášení pro mzdovou účetní • příprava dat pro pojišťovnu Generali • úzká spolupráce s recepcí společnosti a její zastupování v době nepřítomnosti • komunikace s personálními agenturami • správa personální dokumentace v programu Ukrajina, Bělorusko.
Hunter Douglas Kadaň s.r.o.
Front Office Specialist
říjen 2013 – prosinec 2022 9 let a 3 měsíce
• Zajištění plynulého chodu sekretariátu, ubytování pro návštěvy a zahraniční kolegy, včetně zajištění dopravy a letenek • zabezpečení stravování pro zaměstnance + správa plateb • vyřizování telefonických hovorů, včetně zahraničních • správa datové služby, přijímání a odesílání pošty a balíků; evidence a třídění pošty došlé a odeslané • přijímání a odesílání zpráv prostřednictvím datové schránky • zajištění chodu zasedacích místností • zajištění kontaktu s úklidovou firmou a firmou zajišťující ostrahu • zpracování měsíčního přehledu jízd taxi + ubytování • zpracování týdenního přehledu návštěv • správa a evidence firemního vozidla • práce dle pokynů jednatele a HR Managera • nákup režijního materiálu do výroby pro nákupní oddělení • zajištění obalového materiálu do výroby, včetně správy přijatých faktur + pravidelná měsíční inventura obalového materiálu • nákup práškových barev od smluvních dodavatelů • příprava reportů pro výrobní oddělení a jednatele firmy.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
• Ekonomický systém Vario (objednávky, příjemky, faktury, inventura obalového materiálu) • Docházkový a mzdový systém Kompas • Docházkový a mzdový systém PlusPortal.
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení