Ing. Eva G. 48 let , životopis 1509843
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Hostivař + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Personalista
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Management a podniková ekonomie
září 2000 – leden 2005Vysokoškolské
Obchodní akademie Kollárova
Ekonomie
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 9 měsíců
SI*********.s.
HR ředitel / manažer
září 2022 – dosud 3 roky a 4 měsíce
Podpora vedoucích pracovníků a realizačních týmů na projektech v České republice i na zahraničních trzích. Vedení střediska HR a administrativy (8-5 podřízených zaměstnanců). Faktická realizace a dohled nad všemi základními procesy v oblasti HR (nábor, onboarding, rozvoj, systém odměňování, řešení konfliktů mezi zaměstnanci,….).
SI*********.s.
HR generalista
březen 2019 – srpen 2022 3 roky a 6 měsíců
Nábor zaměstnanců, realizace adaptačního programu. Školení zaměstnanců z vnitřních předpisů a postupů. Zavedení nového systému odměňování (implementace ohodnocení pozic, mzdových tříd, bonusových skupin) Tvorba vnitřních předpisů a pracovněprávní dokumentace. Správa systému benefitů. Realizace výstupu zaměstnanců.
SI*********.s.
QHSE Manager
září 2007 – březen 2019 11 let a 7 měsíců
Nastavení procesního modelu ve společnosti a vývoj podpůrných informačních systémů. Tvorba a dohled nad dodržováním Kontrolního a zkušebního plánu realizovaných zakázek. Zavedení požadavků britského a francouzského trhu na projektech. Nastavení systému školení a organizace školení, komunikace s dodavateli školení. Vedení agendy spojené se zajišťováním pracovně lékařských služeb. Nastavení systému provádění pravidelných inspekcí, revizí a kontrol a zajištění jejich pravidelného konání, komunikace s dodavateli. Nastavení adaptačního programu pro nové zaměstnance. Školení zaměstnanců z nových či aktualizovaných procesů. Správa firemní dokumentace pro všechny společnosti ve skupině včetně UK pobočky. Komunikace se zákazníka včetně prezentace firemních procesů a prostor.
Sa*****.o.
Manager jakosti
duben 2005 – červenec 2008 3 roky a 4 měsíce
Zavedení Systému řízení jakosti dle ISO 9001 a dohled nad jeho dodržováním. Zavedení Systému řízení jakosti dle EN 1279 a dohled nad jeho dodržováním. Konzultace a provádění externích auditů (QMS) pro všechny české a slovenské společnosti skupiny daného oboru dle pokynů mateřské společnosti. Nastavení systému školení a zajišťování pravidelného konání, komunikace s dodavateli školení. Nastavení systému provádění pravidelných inspekcí, revizí a kontrol a zajištění jejich pravidelného konání, komunikace s dodavateli.
Jazyky
němčinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
KaratZačátečník
SAPZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Mzdové účetnictví pro personalisty
2025
Skryté zaměstnávání
2025
ESG Manager
2024
HR Manager
2023
Švarcsystém
2022
Učící se organizace
2021
Právní minimum pro personalisty
2020