Foto: Ing. Eva G.
ID 1509843

Ing. Eva G. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Hostivař + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Management a podniková ekonomie

září 2000 – leden 2005Vysokoškolské

Obchodní akademie Kollárova

Ekonomie

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 9 měsíců

SI*********.s.

HR ředitel / manažer

září 2022 – dosud 3 roky a 4 měsíce

Podpora vedoucích pracovníků a realizačních týmů na projektech v České republice i na zahraničních trzích. Vedení střediska HR a administrativy (8-5 podřízených zaměstnanců). Faktická realizace a dohled nad všemi základními procesy v oblasti HR (nábor, onboarding, rozvoj, systém odměňování, řešení konfliktů mezi zaměstnanci,….).

SI*********.s.

HR generalista

březen 2019 – srpen 2022 3 roky a 6 měsíců

Nábor zaměstnanců, realizace adaptačního programu. Školení zaměstnanců z vnitřních předpisů a postupů. Zavedení nového systému odměňování (implementace ohodnocení pozic, mzdových tříd, bonusových skupin) Tvorba vnitřních předpisů a pracovněprávní dokumentace. Správa systému benefitů. Realizace výstupu zaměstnanců.

SI*********.s.

QHSE Manager

září 2007 – březen 2019 11 let a 7 měsíců

Nastavení procesního modelu ve společnosti a vývoj podpůrných informačních systémů. Tvorba a dohled nad dodržováním Kontrolního a zkušebního plánu realizovaných zakázek. Zavedení požadavků britského a francouzského trhu na projektech. Nastavení systému školení a organizace školení, komunikace s dodavateli školení. Vedení agendy spojené se zajišťováním pracovně lékařských služeb. Nastavení systému provádění pravidelných inspekcí, revizí a kontrol a zajištění jejich pravidelného konání, komunikace s dodavateli. Nastavení adaptačního programu pro nové zaměstnance. Školení zaměstnanců z nových či aktualizovaných procesů. Správa firemní dokumentace pro všechny společnosti ve skupině včetně UK pobočky. Komunikace se zákazníka včetně prezentace firemních procesů a prostor.

Sa*****.o.

Manager jakosti

duben 2005 – červenec 2008 3 roky a 4 měsíce

Zavedení Systému řízení jakosti dle ISO 9001 a dohled nad jeho dodržováním. Zavedení Systému řízení jakosti dle EN 1279 a dohled nad jeho dodržováním. Konzultace a provádění externích auditů (QMS) pro všechny české a slovenské společnosti skupiny daného oboru dle pokynů mateřské společnosti. Nastavení systému školení a zajišťování pravidelného konání, komunikace s dodavateli školení. Nastavení systému provádění pravidelných inspekcí, revizí a kontrol a zajištění jejich pravidelného konání, komunikace s dodavateli.

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

KaratZačátečník

SAPZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Mzdové účetnictví pro personalisty

2025

Skryté zaměstnávání

2025

ESG Manager

2024

HR Manager

2023

Švarcsystém

2022

Učící se organizace

2021

Právní minimum pro personalisty

2020

Zájmy

turistika, plavání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45