
M. H. , životopis 1137471
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Palackého v Olomouci
Sociologie - andragogika
2005 – 2010Vysokoškolské
Praxe 12 let a 8 měsíců
DA*****.o.
HR manažer
prosinec 2021 – březen 2023 1 rok a 4 měsíce
Nastavení HR procesů v malé firmě vyvíjející informační systémy a cloudové aplikace (cca 20 zaměstnanců) * Nábor (inzerce, pohovory, reporting) * Administrace nástupů (nástupní a výstupní checklist) * Vytvoření popisů pracovních pozic a rolí, systém zaškolení na role * Onboarding (nástupní školení, adaptace, hodnocení zkušební doby) * Personální agenda (Helios iNuvio, osobní složky, kalendář personalisty) * BOZP * GDPR a revize pracovně-právní dokumentace ve spolupráci s právní kanceláří * Zpracování podkladů pro mzdy (docházka, stravenkový paušál, výpočet odměn) * Organizace firemních akcí (večírky, výlety) * Doplňkové činnosti nad rámec HR (rekonstrukce kuchyňky a kanceláří, výběrová řízení: sledování aut, tankovací karty, účetní kancelář, dotační agentura, marketingová agentura)
FE*******.o.
Specialista náboru
prosinec 2022 – únor 2023 3 měsíce
Dočasná výpomoc s náborem formou DPP v galvanovně (cca 70 zaměstnanců) * Vytvoření inzerátů * Registrace na inzertních portálech * Administrace inzerce * Nastavení komunikace HR a nadřízený během náboru (sdílení CV, pipleline aktivit náboru) * Nastavení reportingu náboru * Vytvoření pilotních adaptačních plánů * Návrhy dalších způsobů nalezení uchazečů * Pomoc s adaptací nové personalistky, návrhy na zlepšení v oblasti HR * Obsazení pozic personalista, operátor, galvanizér
Ro*******ená
-
květen 2016 – listopad 2021 5 let a 7 měsíců
-
Me*********.o.
HR Business partner pro rozvoj
srpen 2011 – duben 2016 4 roky a 9 měsíců
* Projektové řízení * Vzdělávání zaměstnanců * HR marketing a Employer branding * Celofiremní procesní mapování * Vytvoření matice profesí a její implementace * Změna popisů pracovních míst * Nový systém odměňování * Tvorba a zavedení firemní kultury * Organizace reprezentačních plesů a dalších společenských událostí * Nábor a adaptace * Plánování a realizace vzdělávání * Rozvoj a hodnocení * Řízení kariéry a nástupnictví
OK*********.o.
Personální specialista prodeje
srpen 2010 – červenec 2011 1 rok
* Employer branding - monitorování, hodnocení a optimalizace procesů ŘLZ na prodejnách Okay elektrospotřebiče pro zvýšení spokojenosti, loajality a retence zaměstnanců * Personální plánování * Nábor a výběr * Vzdělávání * Hodnocení zaměstnanců * Plánování směn * Řízení organizační struktury prodeje * Audit pracovních míst
Jazyky
polštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Helios iNuvio, Target 2100
Kurzy
Orientace a adaptace
2015
Štíhlá administrativa
2013
Projektové řízení IPMA
2012
Asertivita
2012
Kompetence, talent, kariéra - František Bělohlávek
2012