Není foto: M. H.
ID 1137471

M. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Palackého v Olomouci

Sociologie - andragogika

2005 – 2010Vysokoškolské

Praxe 12 let a 8 měsíců

DA*****.o.

HR manažer

prosinec 2021 – březen 2023 1 rok a 4 měsíce

Nastavení HR procesů v malé firmě vyvíjející informační systémy a cloudové aplikace (cca 20 zaměstnanců) * Nábor (inzerce, pohovory, reporting) * Administrace nástupů (nástupní a výstupní checklist) * Vytvoření popisů pracovních pozic a rolí, systém zaškolení na role * Onboarding (nástupní školení, adaptace, hodnocení zkušební doby) * Personální agenda (Helios iNuvio, osobní složky, kalendář personalisty) * BOZP * GDPR a revize pracovně-právní dokumentace ve spolupráci s právní kanceláří * Zpracování podkladů pro mzdy (docházka, stravenkový paušál, výpočet odměn) * Organizace firemních akcí (večírky, výlety) * Doplňkové činnosti nad rámec HR (rekonstrukce kuchyňky a kanceláří, výběrová řízení: sledování aut, tankovací karty, účetní kancelář, dotační agentura, marketingová agentura)

FE*******.o.

Specialista náboru

prosinec 2022 – únor 2023 3 měsíce

Dočasná výpomoc s náborem formou DPP v galvanovně (cca 70 zaměstnanců) * Vytvoření inzerátů * Registrace na inzertních portálech * Administrace inzerce * Nastavení komunikace HR a nadřízený během náboru (sdílení CV, pipleline aktivit náboru) * Nastavení reportingu náboru * Vytvoření pilotních adaptačních plánů * Návrhy dalších způsobů nalezení uchazečů * Pomoc s adaptací nové personalistky, návrhy na zlepšení v oblasti HR * Obsazení pozic personalista, operátor, galvanizér

Ro*******ená

-

květen 2016 – listopad 2021 5 let a 7 měsíců

-

Me*********.o.

HR Business partner pro rozvoj

srpen 2011 – duben 2016 4 roky a 9 měsíců

* Projektové řízení * Vzdělávání zaměstnanců * HR marketing a Employer branding * Celofiremní procesní mapování * Vytvoření matice profesí a její implementace * Změna popisů pracovních míst * Nový systém odměňování * Tvorba a zavedení firemní kultury * Organizace reprezentačních plesů a dalších společenských událostí * Nábor a adaptace * Plánování a realizace vzdělávání * Rozvoj a hodnocení * Řízení kariéry a nástupnictví

OK*********.o.

Personální specialista prodeje

srpen 2010 – červenec 2011 1 rok

* Employer branding - monitorování, hodnocení a optimalizace procesů ŘLZ na prodejnách Okay elektrospotřebiče pro zvýšení spokojenosti, loajality a retence zaměstnanců * Personální plánování * Nábor a výběr * Vzdělávání * Hodnocení zaměstnanců * Plánování směn * Řízení organizační struktury prodeje * Audit pracovních míst

Jazyky

polštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Helios iNuvio, Target 2100

Kurzy

Orientace a adaptace

2015

Štíhlá administrativa

2013

Projektové řízení IPMA

2012

Asertivita

2012

Kompetence, talent, kariéra - František Bělohlávek

2012

Zájmy

turistika, cyklistika, lyžování, běh na lyžích, skialpinismus

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45