Není foto: M. P.
ID 448315

M. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice

Řízení lidských zdrojů

2020 – 2021Bakalářské

SOU a SOŠ Charbulova 106,Brno

Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)

1998 – 2001SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 8 měsíců

Co*****ech

Team Asisstant

září 2021 – dosud 4 roky

- objednávání drobného majetku a služeb dle firemních potřeb - příjem, výdej a distribuce firemní pošty - správa procesů zlepšovacích návrhů - správa agendy pracovněprávních lékařských prohlídek - tvorba požadavků v CEOSu - tvorba firemních prezentací - organizace a plánování meetingů a vytváření zápisů z porad - správa a evidence firemních mobilů, správa vozového parku - administrativní práce a vedení sekretariátu firmy - spolupráce s ostatními odděleními, spolupráce s kolegy napříč celou firmou - evidence GDPR - PR intranetové stránky - správa agendy stravenek a benefitů - evidence klíčů/razítek - správa podpisové knihy - rezervace hotelů, letenek a restaurací - správa agendy lékařských prohlídek - správa vozového parku - vedení náboru dělnických pozic - jiné úkoly spojené s plynulým chodem firmy

Fl*****ncy

HR konzultant

srpen 2020 – 2021 1 rok a 5 měsíců

HR konzultant pozice je především generalistická HR práce: - aktivní nábor end-to-end, vyhledávání lidských zdrojů - vedení personálních pohovorů a výběrových řízení - onboarding a offboarding zaměstnanců - zajištění a plánování personálního pokrytí zakázek - zpracovaní mezd - zaměstnanecké vztahy - konzultace zaměstnavateli a zaměstnancům ohledně pracovních zákonu - implementace nových HR procesů a jejich vylepšení - správa kampaní s inzeráty pracovních míst- vytváření a správa inzerátů - administrativní HR práce - zajištění lékařských prohlídek, benefitů atd - komunikace se zástupci zákazníka - feedback, reporting, prezentace - korespondence

Ge*********let

Store manager

leden 2020 – červenec 2020 7 měsíců

- Komplexní zodpovědnost za náborový proces (inzerce volných pracovních míst, selekce CV, phovory pozvánky uchazečům, zamítání nevhodných uchazečů) - HR marketing (prezentace společnosti na sociálních sítích, tvorba inzerátů ) - Správa docházkového systému - Zpracování podkladů pro mzdy - Spolupráce s hiring manažery - Spolupráce s vedením společnosti na systému odměňování a benefitů - zajištění chodu prodejny po technickém i provozním směru, - komunikace se zákazníky a prodej daného zboží. Prodejna byla uzavřena v srpnu 2020

Iq*****rna

Store manager, obor obchod, nákup, prodej,

2014 – 2019 5 let a 6 měsíců

Vedoucí pozice - náborový proces - HR marketing (prezentace společnosti na sociálních sítích, FB, Instagram) - podílení se na tvorbě nových zaškolovacích procesů zaměstnanců - zajištění bezproblémového chodu prodejny z technického i provozního směru - PR marketing -podílení se na tvorbě procesů a strategie prodeje výrobku a služeb Občasné využití Anglického jazyka.

Da*********.o.

Personalista

2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců

- vyhledávání vhodných zaměstnanců, pohovory s vybranými kandidáty - administrativa spojená se vznikem pracovního poměru, jeho průběhu a ukončení - zpracování podkladů pro mzdy - podílení se na tvorbě firemní kultury - komunikace se zaměstnanci, požadavky, problémy, motivační stránku atd. - součástí byla i lehká administrativa spojená s účetní oblastí.

AP*********.o.

Administrativní pracovník, Personalistika a mzdy, Účetnictví

2007 – 2012 5 let a 6 měsíců

- hlášení/odhlášení zaměstnanců na OSSZ a ZP - HR marketing (prezentace společnosti na sociálních sítích, tvorba inzerátů ) - Tvorba pracovních smluv, mzdových výměrů a ostatní dokumentace dle Zákoníku práce - Správa docházkového systému - Zpracování mezd - Spolupráce s vedením společnosti na systému odměňování a benefitů - Tvorba přehledů a statistik (nemocnost, fluktuace) - Oblast administrativy - příprava, zpracování a realizace objednávek, komunikace se zákazníky, fakturace, příprava podkladů pro externí účetní - práce s účetním programem Pohoda - komunikace s odpovídajícími úřady

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Ekonomický systém Pohoda Personální a mzdový program Pamica Datacruit

Kurzy

Mzdové účetnictví

Zobrazit certifikát o absolvování

leden 2009

Účetnictví

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2008

Zájmy

čtení knih,vzdělávání,psychologie,sport,zdravý životní styl

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45