Foto: Ing. Kateřina H.
ID 1395587

Ing. Kateřina H. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: převážně

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Ekonomika a management

září 1998 – červen 2002Vysokoškolské

Gymnázium Ostrava - Zábřeh

všeobecný

září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 9 měsíců

O*****Č

HR konzultant

červen 2025 – dosud 7 měsíců

HR audit, nábor, školení, podpora v rámci pracovně-právní agendy.

Ca*****.o.

HR Business Partner

květen 2024 – březen 2025 11 měsíců

Zajišťování veškeré HR agendy od náboru a on-boardingu zaměstnance po jeho ukončení, včetně administrativy, pracovně-právní dokumentace a zpracování docházky.

Br*******.o.

Koordinátor náboru a vzdělávání

červen 2022 – březen 2024 1 rok a 10 měsíců

vedení týmu 4 specialistek (mentoring), zodpovědnost za nábor kmenových i agenturních zaměstnanců včetně bílých límečků, celková agenda vzdělávání a školení (strategie, plán, rozpočet), interní komunikace, talent management, průzkumy spokojenosti zaměstnanců, organizace team building apod. CSR projekty, HR Marketing, Employer branding a spolupráce se školami, výběr nových dodavatelů a personálních agentur, správa a revize vnitřních předpisů v souladu s podmínkami IATF a zákaznických auditů

Hi*******.o.

HR manažer

srpen 2019 – duben 2022 2 roky a 9 měsíců

rozjezd nové pobočky německé společnosti v Ostravě, zodpovědnost za kompletní personální agendu, tvorba strategie, rozpočtu, vedení týmu 5 lidí, výběr a nastavení docházkového a mzdového systému

Va*****.o.

Vedoucí/Manažer vzdělávání a rozvoje

srpen 2017 – červen 2019 1 rok a 11 měsíců

zodpovědnost za roční plán vzdělávání všech zaměstnanců, jeho plnění a rozpočet, implementace nového systému pro organizaci a evidenci školení (KS Profi), vedení projektu pro zefektivnění a zrychlení procesu adaptace nových zaměstnanců, revize a návrhy ke zlepšení systému interních lektorů a jazykového vzdělávání.

Mo*******.o.

Senior HR Business Partner

duben 2016 – červenec 2017 1 rok a 4 měsíce

poskytování podpory a doporučení v různých oblastech HR procesů, jako je nábor, školení a rozvoj, mezd a benefitů, HR administrativy pro interní zákazníky, zodpovědnost za nábor THP (Hay level 14 a výše), jakož i podporu při tvorbě strategie pro nábor továrny, podpora a příprava PR aktivit s cílem vybudovat profesionální image společnosti, která se tak stane atraktivním zaměstnavatelem v regionu - spolupráce s místními školami a úřady práce

Hy*******.o.

HR manažer

listopad 2006 – březen 2016 9 let a 5 měsíců

spoluvytváření personální strategie firmy a kontrola rozpočtu v objemu cca 1 mil. euro, vedení týmu 6 specialistů, řízení procesu náboru, výběr dodavatelů, nastavení kritérií systému hodnocení, podílení se na různých CSR aktivitách, práce v systému SAP, příprava nových projektů – plány kariérního rozvoje, rozvoj talentů, akademie pro vedoucí / mistry, koučování, mentoring, 360° zpětná vazba, AC, DC, matice kompetencí, role partnera pro vedení společnosti a další oddělení, komunikace a příprava reportů.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

polštinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

Oracle ERPPokročilý

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

HR systémy - KS Profi, RON/ADS, VEMA, Anet aj.

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Organizační schopnosti, Řešení konfliktů, Strategické plánování, Prezentační dovednosti

Kurzy

People Effectiveness

- kurz o efektivní komunikaci, emoční inteligenci a motivaci, jak vést lidi k vyšším výkonům a spokojenosti v rámci týmu a firemní kultury.

duben 2023

Training and develoment management

- efektivní řízení a příprava rozvoje lidí ve firmě, development strategie

květen 2018

Hyundai Motor Exchange Program

2 měsíční stáž v Soulu, globální spolupráce na nové HRD strategii a hodnotách.

červen 2011

Human Resources Manager

Vše o tom, jak být efektivní v HR.

2009

Zájmy

Kultura - kino, divadlo, Hudba + filmy, Pohyb - plavání, procházky, fitness, pilates, dobrovolnictví - podpora pejsků v útulcích atd.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45