Foto: Veronika M.
ID 1003242

Veronika M. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Nový Jičín + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Mendelova střední škola, Nový Jičín, příspěvková organizace

Ekonomické lyceum

září 2004 – srpen 2008SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 7 měsíců

OP*******ity

HR generalista

prosinec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc

- HR administrativa spojená s nástupy, změnami a ukončením PP - Spolupráce při náboru kmenových zaměstnanců s externím dodavatelem náboru - Koordinace agenturního zaměstnávání - Přihlášky, odhlášky a změny ZP, OSSZ, ÚP - Spolupráce s orgány státní správy (ÚP, OIP, Policie, ČSSZ apod.) - Evidence zaměstnanců v personálních a korporátních softwarech - Zajišťování a koordinace lékařských prohlídek zaměstnanců, správa objednávkového kalendáře - Správa datové schránky společnosti - Koordinace archivace s externím dodavatelem - HR reporty a podklady pro interní a externí účely - Spolupráce na vytváření personální strategie a procesů a jejich realizace

SS*********fer

HR specialista

září 2022 – listopad 2022 3 měsíce

- nábor dělnických a THP pozic - inzerce - HR administrativa spojená s nástupy, změnami a ukončením PP zaměstnanců - reporting

Co*********.o.

Personální konzultatnt

květen 2018 – srpen 2022 4 roky a 4 měsíce

- komunikace s klienty - komunikace s přidělenými zaměstnanci CZ+PL - tvorba inzerátů a aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči CZ+PL - zajišťování školení pro nové pracovníky - kompletní zajištění vstupních i výstupních dokumentů - evidence pracovníků v programu PAMICA - provozní administrativa - zpracovávání podkladů pro mzdy - pravidelné reporty

VZ***** ČR

Referent klientského pracoviště

únor 2017 – květen 2018 1 rok a 4 měsíce

- obsluha klientů na přepážce - komunikace s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče, včetně zajištění a zpracování veškerých pokladů a agend s touto komunikací souvisejících - poskytovaní informací a nabídka komerčních produktů klientům - zajišťování marketingových akcí pro veřejnost - řešení s klienty situace v režimu EU a mezinárodních smluv

Če*****.s.

Pojišťovací poradce

duben 2016 – říjen 2016 7 měsíců

- administrativa - denní telefonická i e-mailova komunikace s klienty - vyhledávání nových klientů - uzavírání smluv s klienty o využívání produktů pojišťoven nebo jejich uzavírání zprostředkovává - vytváření nového vlastního portfolia klientů

Fi*********rný

Administrativní pracovník, fakturant

duben 2010 – březen 2016 6 let

- administrativa - fakturace - denní telefonická a e-mailova komunikace s odběrateli a dodavateli - zpracovávání dodacích listů, práce s hotovostí, převody peněz do zahraničí, - plánování tras řidičům - zajišťování chodu pobočky - komunikace s Krajskou veterinární správou

Po*******una

Zástupce vedoucího prodejny

březen 2009 – březen 2010 1 rok a 1 měsíc

- Reporting kompletního provozu prodejny a prodeje, obratu a rentabilitu obchodu - Zpracovávaní objednávek, fakturace,uzávěrky a inventura zboží, zpracovávání obchodních, organizačních procesů - Zákaznický servis

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

polštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Pamica, KS program

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45