Veronika M. 36 let , životopis 1003242
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Nový Jičín + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR specialista Náborář Personalista Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Ne
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Mendelova střední škola, Nový Jičín, příspěvková organizace
Ekonomické lyceum
září 2004 – srpen 2008SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 7 měsíců
OP*******ity
HR generalista
prosinec 2022 – dosud 3 roky a 1 měsíc
- HR administrativa spojená s nástupy, změnami a ukončením PP - Spolupráce při náboru kmenových zaměstnanců s externím dodavatelem náboru - Koordinace agenturního zaměstnávání - Přihlášky, odhlášky a změny ZP, OSSZ, ÚP - Spolupráce s orgány státní správy (ÚP, OIP, Policie, ČSSZ apod.) - Evidence zaměstnanců v personálních a korporátních softwarech - Zajišťování a koordinace lékařských prohlídek zaměstnanců, správa objednávkového kalendáře - Správa datové schránky společnosti - Koordinace archivace s externím dodavatelem - HR reporty a podklady pro interní a externí účely - Spolupráce na vytváření personální strategie a procesů a jejich realizace
SS*********fer
HR specialista
září 2022 – listopad 2022 3 měsíce
- nábor dělnických a THP pozic - inzerce - HR administrativa spojená s nástupy, změnami a ukončením PP zaměstnanců - reporting
Co*********.o.
Personální konzultatnt
květen 2018 – srpen 2022 4 roky a 4 měsíce
- komunikace s klienty - komunikace s přidělenými zaměstnanci CZ+PL - tvorba inzerátů a aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči CZ+PL - zajišťování školení pro nové pracovníky - kompletní zajištění vstupních i výstupních dokumentů - evidence pracovníků v programu PAMICA - provozní administrativa - zpracovávání podkladů pro mzdy - pravidelné reporty
VZ***** ČR
Referent klientského pracoviště
únor 2017 – květen 2018 1 rok a 4 měsíce
- obsluha klientů na přepážce - komunikace s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče, včetně zajištění a zpracování veškerých pokladů a agend s touto komunikací souvisejících - poskytovaní informací a nabídka komerčních produktů klientům - zajišťování marketingových akcí pro veřejnost - řešení s klienty situace v režimu EU a mezinárodních smluv
Če*****.s.
Pojišťovací poradce
duben 2016 – říjen 2016 7 měsíců
- administrativa - denní telefonická i e-mailova komunikace s klienty - vyhledávání nových klientů - uzavírání smluv s klienty o využívání produktů pojišťoven nebo jejich uzavírání zprostředkovává - vytváření nového vlastního portfolia klientů
Fi*********rný
Administrativní pracovník, fakturant
duben 2010 – březen 2016 6 let
- administrativa - fakturace - denní telefonická a e-mailova komunikace s odběrateli a dodavateli - zpracovávání dodacích listů, práce s hotovostí, převody peněz do zahraničí, - plánování tras řidičům - zajišťování chodu pobočky - komunikace s Krajskou veterinární správou
Po*******una
Zástupce vedoucího prodejny
březen 2009 – březen 2010 1 rok a 1 měsíc
- Reporting kompletního provozu prodejny a prodeje, obratu a rentabilitu obchodu - Zpracovávaní objednávek, fakturace,uzávěrky a inventura zboží, zpracovávání obchodních, organizačních procesů - Zákaznický servis
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
polštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Pamica, KS program
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení