Není foto: I. Č.
ID 670034

I. Č.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomika a management - bakalářský studijní program

říjen 2015 – květen 2018Bakalářské

ISŠT-COP Most-Velebudice

Management strojírenství

září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 9 měsíců

Eu*********.o.

HR administrator

březen 2013 – 2019 6 let a 10 měsíců

odpovědnost za vedení denní agendy sekretariátu, fakturace, archivace smluv a kontrola jejich platnosti, kontrola přijatých dokumentů, příprava měsíčních uzávěrek, vytváření evidence, vyřizování reklamace, nákup kancelářských a reklamních předmětů následně zajištění potisku loga společnosti, obstarání dokumentů pro vstup do areálu, podpora managementu společnosti, úzká spolupráce s personálním oddělením, organizace firemních akcí, koordinace návštěv, spolupráce s úklidovou službou, kooperace s lidmi ve všech odděleních napříč společností, vedení vozového parku a řešení logistiky při opravách automobilů, kalkulace snížení nákladů v úseku sekretariátu.

St*******ndě

sezónní práce v zemědělství

listopad 2011 – listopad 2012 1 rok a 1 měsíc

sezónní práce, sběr ovoce a zeleniny, barmanka

Sp*********.o.

asistentka, zástupce manažera nástrojárny

prosinec 2010 – listopad 2011 1 rok

spolupráce s vedení společnosti, podpora při vedení obchodního jednání, archivace, administrativní činnosti, výpomoc při řešení projektů, koordinace aktivit techniků, kontrola fakturace, řešení reklamací

Če*********.o.

ekonom bilančního oddělení

červen 2008 – prosinec 2010 2 roky a 7 měsíců

kontrola bilance produktů a konečných zásob pro zákazníka, vyřizování telefonátů, příprava a evidence měsíčních uzávěrek

Va*****.o.

asistentka, skladová účetní ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej gumových těsnění včetně spojovacího materiálu

duben 2007 – červen 2008 1 rok a 3 měsíce

vyřizování objednávek a dodacích listů, vystavení podkladů pro účetnictví, fakturace, administrativa denní agendy, jednání s vedením společnosti

Ma*******.o.

asistentka personálního oddělení

leden 2007 – březen 2007 3 měsíce

nábor nových zaměstnanců do pracovního poměru, vedení personální agendy, kontrola dokumentace, fakturace, sběr dat pro měsíční uzávěrky

St*******lka

asistentka, skladová účetní stavební firmy

leden 2001 – prosinec 2005 5 let

evidence korespondence, příprava podkladů pro účetnictví, administrativní činnost a vyřizování telefonátů, kontrola a řešení skladových zásob materiálu, fakturace

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví,

Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví, Indická masáž hlavy (antistresová), Medová masáž, Breussova masáže jsem absolvovala u společnosti EduSpa College v Praze

únor 2013

Zájmy

Cestování, sport, jóga, hudba, vzdělávání, reflexní masáže.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45