
I. Č. , životopis 670034
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomika a management - bakalářský studijní program
říjen 2015 – květen 2018Bakalářské
ISŠT-COP Most-Velebudice
Management strojírenství
září 1997 – květen 2001SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 9 měsíců
Eu*********.o.
HR administrator
březen 2013 – 2019 6 let a 10 měsíců
odpovědnost za vedení denní agendy sekretariátu, fakturace, archivace smluv a kontrola jejich platnosti, kontrola přijatých dokumentů, příprava měsíčních uzávěrek, vytváření evidence, vyřizování reklamace, nákup kancelářských a reklamních předmětů následně zajištění potisku loga společnosti, obstarání dokumentů pro vstup do areálu, podpora managementu společnosti, úzká spolupráce s personálním oddělením, organizace firemních akcí, koordinace návštěv, spolupráce s úklidovou službou, kooperace s lidmi ve všech odděleních napříč společností, vedení vozového parku a řešení logistiky při opravách automobilů, kalkulace snížení nákladů v úseku sekretariátu.
St*******ndě
sezónní práce v zemědělství
listopad 2011 – listopad 2012 1 rok a 1 měsíc
sezónní práce, sběr ovoce a zeleniny, barmanka
Sp*********.o.
asistentka, zástupce manažera nástrojárny
prosinec 2010 – listopad 2011 1 rok
spolupráce s vedení společnosti, podpora při vedení obchodního jednání, archivace, administrativní činnosti, výpomoc při řešení projektů, koordinace aktivit techniků, kontrola fakturace, řešení reklamací
Če*********.o.
ekonom bilančního oddělení
červen 2008 – prosinec 2010 2 roky a 7 měsíců
kontrola bilance produktů a konečných zásob pro zákazníka, vyřizování telefonátů, příprava a evidence měsíčních uzávěrek
Va*****.o.
asistentka, skladová účetní ve společnosti zaměřené na výrobu a prodej gumových těsnění včetně spojovacího materiálu
duben 2007 – červen 2008 1 rok a 3 měsíce
vyřizování objednávek a dodacích listů, vystavení podkladů pro účetnictví, fakturace, administrativa denní agendy, jednání s vedením společnosti
Ma*******.o.
asistentka personálního oddělení
leden 2007 – březen 2007 3 měsíce
nábor nových zaměstnanců do pracovního poměru, vedení personální agendy, kontrola dokumentace, fakturace, sběr dat pro měsíční uzávěrky
St*******lka
asistentka, skladová účetní stavební firmy
leden 2001 – prosinec 2005 5 let
evidence korespondence, příprava podkladů pro účetnictví, administrativní činnost a vyřizování telefonátů, kontrola a řešení skladových zásob materiálu, fakturace
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví,
Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví, Indická masáž hlavy (antistresová), Medová masáž, Breussova masáže jsem absolvovala u společnosti EduSpa College v Praze
únor 2013