Není foto: A. B.
ID 550990

A. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Praha 1, Alšovo nábřeží 6

Laboratorní asistent

2011 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 9 měsíců

Sp*********ion

HR admin CZ&SK

září 2024 – dosud 1 rok

Zajištění kompletní administrativy spojené s nástupy, výstupy a změnami pracovních poměrů i DPP/ DPČ pro ČR + SK Vedení personální agendy včetně správy docházkového systému, příprava a evidence pracovních smluv, dodatků, podkladů pro mzdy, lékařských prohlídek a jiných dokumentů v souladu legislativními požadavky Realizace a koordinace náborových aktivit, včetně tvorby inzerátů, selekce životopisů, vedení pohovorů a výběru kandidátů ve spolupráci s managementem Reportování dovolených, nemocnosti, fluktuace, přesčasových hodin, nástupů a výstupů zaměstnanců Zajišťování dodržování pracovněprávních předpisů a interních směrnic Realizace projektu Multisport karet pro zaměstnance ČR i SK.

SSI

HR manažer

leden 2021 – prosinec 2023 3 roky

Nábor zaměstnanců údržby a úklidu Inzerce, pohovory, smlouvy Příprava podkladů pro mzdy

K2*****r.o

HR Manager

prosinec 2018 – prosinec 2020 2 roky a 1 měsíc

Vedení osobních složek všech zaměstnanců (300-350) agentury. Příprava dokumentů (smlouvy DPP, DPČ a HPP) BOZP, Zajištění vstupních a periodických lékařských prohlídek. Kompletní zajištění náboru i zaměstnanci OZP Inzerce, pohovory Příprava podkladů pro mzdy (spolupráce s účtárnou) Zpracování dotací HR systém MRP

Am*******FC)

Assistant (People) manager - personalista

říjen 2016 – listopad 2018 2 roky a 2 měsíce

Zastupce generálního manažera Nábor zaměstnanců pro celý provoz restaurace včetně řidičů na rozvoz, s tím spojená i správa a zajištění aut, servis Plánování směn zaměstnanců (pro 40-50zaměstnanců) Drobné účetnictví, administrativa HR portál, zpracování výplat Plánování nákladů na zaměstance Vedení týmu (směny) Systém OK Base - správa údajů zaměstnanců

Am*****est

Facility a Produkt manager

říjen 2015 – říjen 2016 1 rok a 1 měsíc

Oblast facility - údržba zařízení, zajišťování servisů, plánování rozpočtu, objednávání kancelářských potřeb Oblast produkt - týdenní a měsíční inventury, objednávky zboží pro restauraci, hlídání a plánování měsíčních nákladů, plnění KPI´s

Ne*****tol

Laborant ve zdravotnictví

2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců

Praxe v rámci školy

La*********.s.

Zaměstnanec provozu - brigádně

leden 2011 – prosinec 2012 2 roky

Příprava a balení produktů

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45