
A. Ř. , životopis 1138692
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium, obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín, příspěvková organizace
Ekonomika a podnikání
září 1990 – září 1994SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 1 měsíc
PO*******.s.
všeobecná účetní
květen 2023 – dosud 2 roky a 6 měsíců
kompletní vedení účetnictví včetně mezd
Zd*********avi
Hlavní účetní, asistentka majitele (nevidomý)
listopad 2016 – dosud 9 let
Kompletní vedení účetnictví včetně mezd, komunikace s úřady, bankami a obchodními partnery, objednávky, fakturace, asistentka majitele firmy (nevidomý), logistika dopravy, rozvoz zboží zákazníkům, prodej zboží na prodejnách, výpomoc ve výrobě. HACCP.
JE*****rno
Účetní
březen 2016 – říjen 2016 8 měsíců
Kompletní vedení účetnictví v oboru stavebnictví, vedení personální agendy, asistentka jednatele společnosti, komunikace s úřady a obchodními partnery
Tr*******nín
Prodavačka
září 2015 – únor 2016 6 měsíců
Prodej zboží, cenová kalkulace zakázek, objednávky zboží, pokladna, komunikace se zákazníky.
Da*********tic
Zástupce provozní
květen 2012 – srpen 2015 3 roky a 4 měsíce
Zajištění chodu penzionu - objednávky zboží pro kuchyň a restauraci, směnnost a zaškolení - číšníci, servírky, pokojské, pomocné síly v kuchyni. Celková komunikace s klienty při zajišťování svateb, firemních či společenských akcích - catering, rauty, svatební hostiny, grilování, degustace vín. Cenové kalkulace objednávaných akcí.
TE*****ace
Administrativní pracovník
duben 2011 – duben 2012 1 rok a 1 měsíc
Organizace sportovních i společenských akcí Města Hodonín, zajišťování reklamy, správce webových stránek, fotografování sportovních i společenských akcí
ME*********nín
Obchodní zástupce
září 2007 – březen 2011 3 roky a 7 měsíců
Získávání nových zákazníků a péče o zákazníky stávající v oblasti odpadového hospodářství firem a obcí v Jihomoravském kraji.
AG*******ice
Vedoucí obchodního střediska
září 2004 – srpen 2007 3 roky
Zajištění nákupu a prodeje čerstvých vajec, denní a měsíční uzávěrky, pokladna, logistika nákladní dopravy, celkový chod skladového hospodářství obalového materiálu, otevření nových prodejen z čerstvými vejci po Jihomoravském kraji, získávání nových zákazníků, skladová evidence, vedení týmu, příprava mezd zaměstnanců, zajišťování brigádníků včetně zaškolení
Pe*********kem
Vedoucí obchodu
leden 2003 – červenec 2004 1 rok a 7 měsíců
Objednávky a prodej zboží, denní a měsíční uzávěrky, pokladna
FO*********.s.
Administrativní pracovník
leden 2001 – prosinec 2002 2 roky
Administrativní práce spojené s vedením provozní a ekonomické agendy společnosti, prezentace poskytovaných služeb v oblasti ISO a HACCP na veletrzích (dohoda o pracovní činnosti při mateřské dovolené)
TE*******řín
Asistentka jednatele, účetní
únor 1999 – leden 2000 1 rok
Celkové vedení účetnictví, personalistika, asistentka jednatelů společnosti
Al*****nín
OSVČ
červenec 1998 – prosinec 1999 1 rok a 6 měsíců
Nákup a prodej
G *****nín
Asistentka jednatele, účetní
duben 1997 – březen 1998 1 rok
Celkové vedení účetnictví, administrativní činnost vedoucích pracovníků a jednatele společnosti
Ek*********s.)
Asistentka, personalistka, pokladní, přepážkový pracovník
prosinec 1994 – březen 1997 2 roky a 4 měsíce
Sjednávání veškerých bankovních služeb, hotovostní a bezhotovostní platební styk na pokladně, jednání s klienty, příprava a účast na výběrových řízeních nových zaměstnanců, vedení personální agendy pobočky Hodonín, asistentka ředitele pobočky Hodonín
Te*********.o.
Asistentka jednatele společnosti
červenec 1994 – listopad 1994 5 měsíců
Administrativní činnost, objednávky, fakturace, zajišťování firemních pracovních akcí
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook