Není foto: K. S.
ID 955025

K. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

College of Economics and Management, Prague - PŘERUŠENO

Reklama and PR

září 2021 – dosudVysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická

Sociální antropologie

září 2018 – srpen 2021Bakalářské

SŠ oděvní, služeb a ekonomiky, Červený Kostelec

Ekonomika a management

září 2013 – květen 2017SŠ s maturitou

Praxe 6 let

FF*****.o.

Marketing Manager (OSVČ-externě)

leden 2025 – dosud 8 měsíců

• Vedení celkové marketingové strategie společnosti napříč online i offline kanály • Tvorba a řízení marketingového rozpočtu, nastavování priorit a kampaní • Koordinace interního týmu i externích dodavatelů • Plánování kampaní, jejich exekuce a vyhodnocení (lead generation, brand awareness, PR) • Návrh a realizace obsahové strategie – sociální sítě, newslettery, web, blog • Spolupráce s obchodním oddělením – podpora prodeje, vytváření materiálů a nástrojů pro obchodníky •Péče o značku a její rozvoj (vizuální identita, tone of voice, pozice na trhu) • Analýza výkonu marketingových aktivit a prezentace výsledků vedení společnosti • Spolupráce na vývoji nových produktů a služeb z pohledu marketingu • Zodpovědnost za komunikaci s partnery, médii a veřejností Klienti: Chrirgie Jindřichův Hradec, Advokátní kancelář Sorokáč a další..

FF*****.o.

Social Media Manager – OSVČ (externě)

březen 2024 – leden 2025 11 měsíců

• Tvorba a realizace obsahové strategie pro sociální sítě (FB, IG, LinkedIn, TikTok) • Střih videí- Capcut, Captions • Plánování a publikace příspěvků v souladu s brandem a marketingovými cíli • Psaní textů (copywriting) pro příspěvky, Reels, Stories i reklamy • Tvorba vlastních vizuálů v Canvě / Adobe Photoshop • Správa reklamních kampaní v Meta Ads Manageru (Facebook, Instagram) • Analýza výkonu kampaní a profilů, tvorba měsíčních reportů a doporučení • Správa komentářů, zpráv a budování komunity (community management) • Sledování trendů a navrhování inovací (např. Reels, soutěže, kolaborace s influencery) • Komunikace s klienty a týmem – tvorba briefů, zpětné vazby, konzultace • Nastavení profilů, optimalizace bio a struktury obsah Projekty: Právo s mámou, Weiki.bio, Chirurgie JH a další...

Sa*****ofi

MCE Marketing

září 2022 – září 2024 2 roky a 1 měsíc

• zaměření se na profesionály ve zdravotnictví • tvorba e-mailů pro Med reps+ Pharma reps - RTM • tvorba propagačních materiálů a prezentací (HCP + CONSUMER) • spolupráce při přípravě lékařských a farmaceutických kongresů + tvorba materiálů (rollupy, spolupráce s grafickým týmem + agenturami) • tvorba analýz efektivity emailových kampaní • tvorba analýz výkonu medical + pharmacy reprezentantů • správa budgetu pro MCE oddělení • Due diligence proces - spolupráce s týmem v Indii

FT*******.o.

Online Marketing Specialist

květen 2023 – srpen 2023 4 měsíce

• řízení kampaní souvisejících s komunikací programu • správa jednotlivých televizních webů • plánování kampaní a jejich realizace • správa newsletterů a dalších marketingových kanálů – YouTube, sociální média (firemní profil) • stříhání videí + tvorba grafiky pro sociální sítě (capcut, canva a další) • střih videí pro CNN YouTube • správa emailingových kampaní (Prima Ženy, Prima Fresh, Prima ZOOM) • komunikace schůzek, akcí, • plánování kampaní na sociálních sítích • tvorba příspěvků na sociální sítě (IG, FB)

Ro*****.o.

Executive Assistant

listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců

• administrativní činnost • plánování firemních akcí • kompletní správa firemního Instagramu (od 10.2.2022) • pomoc se zřizováním živností zaměstnanců z ostatních zemí EU

ČS*****vna

Administrativní pracovník v archivu - DPP

listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců

• administrativní činnost • příprava a kompletace dokumentů na archivaci • srovnávání dokumentů dle číselných řad a jejich následné zarovnávání do spisů • načítání v interním systému a přehazování již ukončených dokumentů

ČS*****vna

Referent klientského centra

březen 2018 – únor 2019 1 rok

• Zajišťování komunikace mezi zákazníky a pojišťovnou. • Nahlašování pojistných událostí neživotního pojištění. • Sledování a předávání stavu ohledně dokumentace a zpracování pojistných událostí • Komunikace s likvidátory

Mi*********edí

Ministerský referent provozního oddělení

červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců

• Fyzický soupis majetku. • Organizace provozu zasedacích místností a sálů. • Propočty a sumarizace hodnot a porovnávání fyzických a účetních stavů majetku. • Výpočty úhrad za užívání majetku podle obecných metodik nebo předpisů. • Zajišťování drobných oprav a údržby majetku. • Provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. • Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. • Komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů.

Mi*******axe

Praktikant

květen 2016 – červen 2016 2 měsíce

• praxe v provozním oddělení

Úč*******.o.

Účetní - stáž

duben 2015 – květen 2015 2 měsíce

• praxe v účetní firmě • výpomoc s účetní agendou • komunikace s klienty

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

CanvaPokročilý

Databázové systémy

MS Access

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

E-mail marketingZkušený

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Střih videaZkušený

Úprava fotekZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Vema, Slack, Dashlane, HubSpot, Paymoapp, Asana, Veeva, COMMA, ZoomSphere, Mailkit

Zájmy

- Umění - divadlo, hudba, výtvarná umění - Trávení času s přáteli - Cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45