
K. S. , životopis 955025
Vzdělání Vysokoškolské
College of Economics and Management, Prague - PŘERUŠENO
Reklama and PR
září 2021 – dosudVysokoškolské
Univerzita Pardubice - Fakulta filozofická
Sociální antropologie
září 2018 – srpen 2021Bakalářské
SŠ oděvní, služeb a ekonomiky, Červený Kostelec
Ekonomika a management
září 2013 – květen 2017SŠ s maturitou
Praxe 6 let
FF*****.o.
Marketing Manager (OSVČ-externě)
leden 2025 – dosud 8 měsíců
• Vedení celkové marketingové strategie společnosti napříč online i offline kanály • Tvorba a řízení marketingového rozpočtu, nastavování priorit a kampaní • Koordinace interního týmu i externích dodavatelů • Plánování kampaní, jejich exekuce a vyhodnocení (lead generation, brand awareness, PR) • Návrh a realizace obsahové strategie – sociální sítě, newslettery, web, blog • Spolupráce s obchodním oddělením – podpora prodeje, vytváření materiálů a nástrojů pro obchodníky •Péče o značku a její rozvoj (vizuální identita, tone of voice, pozice na trhu) • Analýza výkonu marketingových aktivit a prezentace výsledků vedení společnosti • Spolupráce na vývoji nových produktů a služeb z pohledu marketingu • Zodpovědnost za komunikaci s partnery, médii a veřejností Klienti: Chrirgie Jindřichův Hradec, Advokátní kancelář Sorokáč a další..
FF*****.o.
Social Media Manager – OSVČ (externě)
březen 2024 – leden 2025 11 měsíců
• Tvorba a realizace obsahové strategie pro sociální sítě (FB, IG, LinkedIn, TikTok) • Střih videí- Capcut, Captions • Plánování a publikace příspěvků v souladu s brandem a marketingovými cíli • Psaní textů (copywriting) pro příspěvky, Reels, Stories i reklamy • Tvorba vlastních vizuálů v Canvě / Adobe Photoshop • Správa reklamních kampaní v Meta Ads Manageru (Facebook, Instagram) • Analýza výkonu kampaní a profilů, tvorba měsíčních reportů a doporučení • Správa komentářů, zpráv a budování komunity (community management) • Sledování trendů a navrhování inovací (např. Reels, soutěže, kolaborace s influencery) • Komunikace s klienty a týmem – tvorba briefů, zpětné vazby, konzultace • Nastavení profilů, optimalizace bio a struktury obsah Projekty: Právo s mámou, Weiki.bio, Chirurgie JH a další...
Sa*****ofi
MCE Marketing
září 2022 – září 2024 2 roky a 1 měsíc
• zaměření se na profesionály ve zdravotnictví • tvorba e-mailů pro Med reps+ Pharma reps - RTM • tvorba propagačních materiálů a prezentací (HCP + CONSUMER) • spolupráce při přípravě lékařských a farmaceutických kongresů + tvorba materiálů (rollupy, spolupráce s grafickým týmem + agenturami) • tvorba analýz efektivity emailových kampaní • tvorba analýz výkonu medical + pharmacy reprezentantů • správa budgetu pro MCE oddělení • Due diligence proces - spolupráce s týmem v Indii
FT*******.o.
Online Marketing Specialist
květen 2023 – srpen 2023 4 měsíce
• řízení kampaní souvisejících s komunikací programu • správa jednotlivých televizních webů • plánování kampaní a jejich realizace • správa newsletterů a dalších marketingových kanálů – YouTube, sociální média (firemní profil) • stříhání videí + tvorba grafiky pro sociální sítě (capcut, canva a další) • střih videí pro CNN YouTube • správa emailingových kampaní (Prima Ženy, Prima Fresh, Prima ZOOM) • komunikace schůzek, akcí, • plánování kampaní na sociálních sítích • tvorba příspěvků na sociální sítě (IG, FB)
Ro*****.o.
Executive Assistant
listopad 2021 – březen 2022 5 měsíců
• administrativní činnost • plánování firemních akcí • kompletní správa firemního Instagramu (od 10.2.2022) • pomoc se zřizováním živností zaměstnanců z ostatních zemí EU
ČS*****vna
Administrativní pracovník v archivu - DPP
listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců
• administrativní činnost • příprava a kompletace dokumentů na archivaci • srovnávání dokumentů dle číselných řad a jejich následné zarovnávání do spisů • načítání v interním systému a přehazování již ukončených dokumentů
ČS*****vna
Referent klientského centra
březen 2018 – únor 2019 1 rok
• Zajišťování komunikace mezi zákazníky a pojišťovnou. • Nahlašování pojistných událostí neživotního pojištění. • Sledování a předávání stavu ohledně dokumentace a zpracování pojistných událostí • Komunikace s likvidátory
Mi*********edí
Ministerský referent provozního oddělení
červen 2017 – prosinec 2017 7 měsíců
• Fyzický soupis majetku. • Organizace provozu zasedacích místností a sálů. • Propočty a sumarizace hodnot a porovnávání fyzických a účetních stavů majetku. • Výpočty úhrad za užívání majetku podle obecných metodik nebo předpisů. • Zajišťování drobných oprav a údržby majetku. • Provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku. • Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav nebo vybavení majetkem. • Komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů.
Mi*******axe
Praktikant
květen 2016 – červen 2016 2 měsíce
• praxe v provozním oddělení
Úč*******.o.
Účetní - stáž
duben 2015 – květen 2015 2 měsíce
• praxe v účetní firmě • výpomoc s účetní agendou • komunikace s klienty
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaPokročilý
Databázové systémy
MS Access
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingZkušený
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZkušený
Úprava fotekZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Vema, Slack, Dashlane, HubSpot, Paymoapp, Asana, Veeva, COMMA, ZoomSphere, Mailkit