Evgeniya S. 31 let , životopis 936575
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Košíře + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
BNTU BRANCH "Minsk State Technological College
Účetnictví
září 2009 – květen 2012SŠ s maturitou
Střední skola 79
bez zaměření
září 2000 – květen 2009Základní
Praxe 7 let a 8 měsíců
Bo*********.s.
Front Office Auditor
červen 2022 – dosud 3 roky a 7 měsíců
Reporting, vedení administrativy spojené s chodem recepce a příprava dat pro dalsí oddělení. Prirazení pokojů, komunikace s hosty a vyřizování speciálních prání. Práce v systému hotelu, sledování pokojů a aktualizace dat. Zpracování finančních transakcí, kontrola účtů a faktur, a příprava podkladů pro další směny. Práce z virtuální karty v extranetech. Vyúctování pobytů. Rešení nestandardních situací. Odvod denních tržeb na pokladnu. Vytvoření platebních linku.
Ac*********r.o
Recepční v cestovním ruchu
červenec 2021 – květen 2022 11 měsíců
Odpovědnost za zabezpečování bezproblémového chodu a reprezentativnosti recepce. Koordinace úklidu a opravy. Zapisování údajů hoste do hotelového systému. Vyrizování příchozích a odchozích telefonických hovorů v národním a cizím jazyce. Resení nestandardních situací. Práce s hotovostními systémy, vydávání účtenek a pokladních dokladů, vystavení faktur. Třídění dokumentů.
Ad*****.o.
Picker
listopad 2020 – březen 2021 5 měsíců
Kompletování objednávek za použití skeneru. Balení a expedice objednávek zákazníků.
Dy******o
Manažer apartmánu
květen 2019 – březen 2020 11 měsíců
Vyjednávání se zákazníky, udržování Booking.com, AirBnB, zřízení programu BetterHotel pro rezervaci a servis bytů. Koordinace úklidu a opravy, kontrola přítomnosti prádla. Práce s hotovostními systémy, vydávání účtenek a pokladních dokladů. Třídění dokumentů.
Gl*****nts
Prodejce
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Příprava a úprava zboží k prodeji. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků. Vedení kontrolní pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb.
Ko*********OY"
Prodejce
září 2012 – leden 2013 5 měsíců
Aktivní nabídka a prodej zboží a služeb MTS. Poskytování informací o návrhu MTS a identifikace potřeb zákazníků. Vyřizovani reklamace. Profesionálně reprezentovani značky MTS.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinamírně pokročilá
ruštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS OutlookZkušený
Další programy a počítačové znalosti
PMS Optima
Kurzy
Profesionalni kurz ličeni
Profesionální Vizážistka
červenec 2020