Není foto: L. V.
ID 837693

L. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Provozně ekonomická fakulta České zemědělské univerzity v Praze

Veřejná správa a regionální rozvoj 6202R065

2015 – 2017Vysokoškolské

Provozně ekonomická fakulta ČZU v Praze

Veřejná správa a regionální rozvoj

2012 – 2015Bakalářské

Gymnázium J. S. Machara

79-41-K/401 Gymnázium – všeobecné, zakončeno maturitní zkouškou.

2008 – 2012SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 7 měsíců

Ge*******ost

Finanční účetní

červen 2020 – červenec 2020 2 měsíce

Výkon účetních operací za svěřenou oblast účetnictví - zpracování účetních dokladů, zaúčtování do účetního systému a jejich kontrola (faktury) Komunikace s depozitáři a oddělením portfolio manažerů a risk manažerů, controllingu. Výpočet hodnoty penzijních jednotek (NAV) na týdenní bázi-4 fondy: 3010 Dynamický účastnický fond 3020 Vyvážený účastnický fond 3030 Spořicí účastnický fond 3040 Povinný konzervativní fond Vyhotovení dokladových inventarizací, podkladů pro audit a přípravu účetních závěrek Komunikace a spolupráce s interním (spolupracující útvary) a externím (dodavatelé, odběratelé, apod.) klientem. Práce se systémem SAP(účtování), TOPRIS, ČP3 , excel, outlook

RN*********wer

Finanční účetní v investiční společnosti

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Účtování 15 společností spadajících pod RN Solutions a.s. investiční skupinu – ABITARE House s.r.o., TARDUN Invest S.r.o., PATRANA Reality s.r.o., Nemomax Development Invest, Nemomax Property Invest, Advertising One a.s., Hospital catering Solutions, Cetolet s.r.o., RN Development s.r.o., Blooming Residence s.r.o., Ráj Nemovitostí. RN Credit s.r.o., RN GASTRO a.s., Nemomax Čimice s.r.o. a Nemomax Lipno s.r.o. Zaměření společností na nemovitosti, stravování a energetiku. Účtování přijatých faktur, vydávání faktur odběratelům, pohledávky, závazky, zálohové faktury 15 společností. Kontrola DPH přiznání k 25 dni kalendářního měsíce, účtování 15-ti firem v účetním systému POHODA Stormware. Inventury společností. Vystavování směnek pro klienty.

ČS*****.s.

Účetní investičních fondů

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

Účetnictví českých, slovenských a účastnických fondů, každodenní zpracování fondů v systému SAP. Zpracování odkupů českých, slovenských a účastnických fondů v systému SAP, Multicash, CEB, informování depozitářů o odkupech jednotlivých fondů. Ranní stahování výpisů a informování o zůstatcích penzijních účtů portfolio manažery. Práce s Eltrans systémem. Účtování o obchodech s cennými papíry, výplatách dividend, kuponů, kontrola konfirmací, korporátních akciích zpracování výpisů z bankovních účtů, účtování časového rozlišení, alokací nákladů, zajištění platebního styku. Zpracování faktur custody, management fee a depozitářských faktur. Komunikace s depozitáři a zástupci auditorské firmy Úzká spolupráce s ostatními útvary společnosti při stanovení hodnot majetku fondů Tvorba příloh k účetním závěrkám fondů, příprava statistických výkazů Participace na interních projektech s přesahem do oddělení účetnictví Podíl na tvorbě ocenění fondu/majetku fondu/NAV calculation.

ČS*********ing

HPP - Pracovník lokálního back office pro Privátní bankovnictví

září 2017 – listopad 2018 1 rok a 3 měsíce

Komplexní administrativní podpora. Zpracování dokumentů, práce s interními systémy: Profile, CRM, S-CUBE,ISTS (ověřování dat klientů, rekonciliace účtů klientů PBA, žádosti o zlaté korunky, vyřazování klientů z portfolia privátních bankéřů, ověřování a posílání příkazů klientů PBA, identifikace klientů v S-Cube, tisk komisionářské smlouvy, investiční dotazníky, informace o investičním poradenství). Uvedení klientů privátního bankovnictví do zasedacích místností. Výzdoba zasedacích místností a objednání údržby prostor pobočky dle potřeb. Příprava dokumentů pro privátní bankéře. Bankovní podpora pro pořádání akcí (divadla, koncerty, akce pro klienty PBA), zápisy z porad pobočky PBA. Klientské datové záznamy a jejich následné zpracování, přehledy a statistiky v aplikacích MS office (excel, Word, Outlook). Vyúčtování a kontrola rozpočtu (budgetu) privátních bankéřů – marketing, zápisy a vyúčtování nákladů bankéřů z pohoštění, akcí a dárků pro klienty PBA. Komunikace napříč odděleními ČSOB (marketing, bankovnictví).

Ho**********

Recepční (manager front office) - DPP

2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců

komunikace s klienty, práce s administrativou a účetnictvím, příjem plateb klientů a ubytování hostů Komunikace v angličtině s cizinci,komunikace po emailech a telefonicky, domlouvání taxi hostům, vysvětlení ubytování, snídaní a popis okolí města Brandýs nad Labem.

ba*****.s.

stáž v oddělení - Obchodní a metodická podpora akceptace karet (OPK)

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

interní komunikace s podnikateli a klienty, odpovídání na dotazy, operace s peněžními částkami v interních systémech (ASORS, SMAC, POS MERCHANT), archivace interních smluv a dokumentů ČSOB, místo výkonu práce: centrála ČSOB, Radlická 333/150, Praha 5, 150 57, nadřízený útvar - Acquiring, e-commerce, ATM a třetí strany

Pe*********ské

Recepční v administrativě- DPČ

2009 – 2016 7 let a 6 měsíců

Práce s administrativou, pomoc s jednoduchým účetnictvím Ubytování klientů a rady klientům, účtování, vybírání peněz a evidence příjmových dokladů a pokladny. Pomoc v případě krizových situací, rady klientům, zajištění okolních služeb a služeb penzionu.

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Znalost s účetními systémy SAP a POHODA , CRM systémy banky, hotelové systémy, docházkové systémy atd, Práce s bankovními systémy + CEB bankovnictvím a slovenským Multicash Excel – uživatelská znalost Word – uživatelská znalost Power point – uživatelská znalost Outlook – uživatelská znalost Staff, Agnis, Booking.com, ID systémy SAP systém- účtování v ČSOB CRM bankovní systémy S-Cube, Multicash, CEB,Eltrans ISTS,Capitol,Athena, Profile, ČP3, TOPRIS

Kurzy

Účetnictví pro praxi

Centrum služeb pro podnikání s.r.o. vzdělávací kurzy – opakování oblasti účetnictví a vysvětlení pojmů v klasické účtové osnově pro podnikatelské subjekty

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2019

Kurz – angličtiny

ČSOB asset management- výuka v rámci práce - kurzy angličtiny

2019

SEDUO e-learningové kurzy

2019

MIFID finanční trhy, základy jednání s klientem, platební komfort I. a II. ČSOB školení, 2017 kurz osobního bankéře

ČSOB kurzy

2018

kurz angličtiny

Výuka angličtiny v rámci skupiny

2008

Zájmy

Běh, čtení knih, skupinové lekce ve fitku

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45