Foto: Bc. Vitalij H.
ID 1508212

Bc. Vitalij H. 24 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Zličín + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola logistiky o.p.s.

Logistika

září 2024 – dosudVysokoškolské

Vysoká škola logistiky o.p.s.

Logistika

září 2021 – květen 2024Bakalářské

Střední průmyslová škola dopravní, a.s.

Provoz a ekonomika dopravy

září 2016 – květen 2021SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 7 měsíců

ČS*****lna

Finanční poradce

červenec 2022 – dosud 3 roky a 6 měsíců

Mám bohaté zkušenosti v oblasti finančního poradenství, zaměřuji se na hypotéky, investice, pojištění a penzijní produkty. Pomáhám klientům najít nejvhodnější finanční řešení podle jejich individuálních potřeb a možností. Díky otevřené komunikaci, spolehlivosti a lidskému přístupu se mi daří budovat dlouhodobé vztahy a získávat spokojené klienty, kteří se na mě s důvěrou obracejí opakovaně. Každodenní kontakt s lidmi mě naplňuje a motivuje k neustálému zlepšování svých znalostí i dovedností, abych mohl poskytovat profesionální a kvalitní služby.

Co*********oup

Skladník / manipulant

září 2020 – září 2021 1 rok a 1 měsíc

Mám zkušenosti se skladováním a odesíláním zásilek, zajištěním jejich plynulého toku a kontrolou dodacích listů. Pravidelně jsem prováděl týdenní inventury a dbal na přesnost evidence skladových zásob. Součástí mé práce bylo také zlepšování organizace skladu a zavádění efektivnějších postupů, které vedly k lepší přehlednosti a vyšší efektivitě provozu.

K***C

Vedoucí odboru / oddělení

září 2016 – září 2021 5 let a 1 měsíc

Působil jsem na pozici vedoucího směny v KFC, kde jsem zodpovídal za řízení provozu a organizaci týmu během směny. Měl jsem na starosti inventury, kontrolu dodávek a objednávání produktů, aby byl zajištěn plynulý chod restaurace. Součástí mé práce bylo také plnění pozice „felicity“, produktáka i juniora, včetně kontroly kvality, dodržování standardů a školení nových zaměstnanců. Díky této zkušenosti jsem získal silné organizační schopnosti, důraz na zodpovědnost a schopnost vést tým i pod tlakem.

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ukrajinštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSZkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

Psaní všemi desetiPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingPokročilý

UI designPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Role parlamentu u procesu přijímaní státního rozpočtu

Role parlamentu v procesu přijímání státního rozpočtu Absolvoval jsem kurz zaměřený na praktické fungování parlamentu při tvorbě a schvalování státního rozpočtu. Společně jsme simulovali hlasování o nových zákonech, navrhovali řešení aktuálních problémů státu a diskutovali o otázkách týkajících se dotací a programů, jako jsou Zelené úspory. Kurz mi poskytl lepší porozumění procesům rozhodování, rozpočtové politice a fungování veřejné správy.

Zobrazit certifikát o absolvování

prosinec 2019

Certifikat Projekt EDWARD

Podílel jsem se na tomto projektu už podrůhe znovu jsem se podílel na přípravě a logistickém zajištění akce v rámci projektu EDWARD. Pomáhal jsem s organizací prostoru, rozmístěním vybavení, koordinací dodávek a technickým zázemím akce. Díky této zkušenosti jsem rozvinul své organizační a komunikační schopnosti a naučil se efektivně spolupracovat v týmu při plánování a realizaci veřejných akcí.

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2019

Certifikat Projekt EDWARD

Podílel jsem se na přípravě a logistickém zajištění akce v rámci projektu EDWARD. Pomáhal jsem s organizací prostoru, rozmístěním vybavení, koordinací dodávek a technickým zázemím akce. Díky této zkušenosti jsem rozvinul své organizační a komunikační schopnosti a naučil se efektivně spolupracovat v týmu při plánování a realizaci veřejných akcí.

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2018

Workshop tvorby mobilní aplikace pomocí platformy ADAM

Absolvoval jsem workshop zaměřený na tvorbu mobilních aplikací, kde jsme se prakticky učili navrhovat a vytvářet vlastní aplikace pomocí platformy ADAM. Součástí kurzu byla práce s kódem, úprava funkcionalit a reakcí aplikace, stejně jako porozumění základním principům vývoje a testování mobilních aplikací.

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2018

Školení na pracovišti DPP

Během školení jsem se podílel na kontrole a tvorbě dopravních řádů a tras, včetně vyhodnocování odchylek a úprav jízdních vychylek. Získal jsem praktické zkušenosti s organizací dopravních spojů, plánováním tras a provozní kontrolou, které mi pomohly lépe porozumět procesům v oblasti dopravní logistiky.

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2017

Zájmy

Jsem typ člověka, který rád zkouší nové věci a učí se z nich, abych mohl nabídnout co nejvíce hodnoty lidem kolem sebe a být pro ně spolehlivou oporou. Při řešení problémů se vždy snažím najít vlastní cestu a nejprve je vyřešit samostatně. Pokud narazím na situaci, kterou sám nezvládnu, obrátím se na zkušenější kolegy a využiji jejich znalosti, abych se příště dokázal postarat sám. Mám silný smysl pro zodpovědnost, učím se pozorováním práce ostatních a nové věci si rychle osvojuji. Na stejné otázky se neptám dvakrát – co se jednou naučím, to si zapamatuji a aktivně využívám v praxi.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45