Foto: Tereza S.
ID 1510092

Tereza S. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Stodůlky + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

 Práce na směny

Běžná pracovní doba, Dvousměnný provoz

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně, převážně, zcela

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Anglo-německá obchodní akademie a.s.

Ekonomika a podnikání (Ekonom)

září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 7 měsíců

Ve*******ont

Asistentka prodeje

2020 – dosud 6 let

Rychlé doplňování zboží: Efektivní příjem, organizace a rychlé doplňování velkého množství zboží na prodejní plochu během frekventovaných výprodejových akcí. Organizování a udržování pořádku: Zajištění přehledné a organizované prodejní plochy a kabinek navzdory vysokému počtu zákazníků. Zákaznická podpora: Orientace v akčních cenách a rychlé poskytování základních informací o zboží a podmínkách prodeje zákazníkům.

Bo*****r.o

Finanční asistentka

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

Komplexní správa cestovních výkazů: Zodpovědnost za kompletní kontrolu, zpracování a zaúčtování cestovních náhrad a výdajů pro všechny zaměstnance společnosti. Mzdové účetnictví: Aktivní podpora hlavní účetní v oblasti mzdové agendy, zajišťující přesnost a včasné zpracování mezd. Finanční dokumentace: Zajištění správné archivace veškeré finanční dokumentace a výkazů v souladu s firemními předpisy. Dodržování předpisů: Kontrola souladu interních finančních procesů s platnou legislativou a daňovými předpisy. Podpora hlavní účetní: Spolupráce na rutinních účetních operacích a příprava podkladů pro měsíční/roční uzávěrky.

AZ*******r.o

Administrativní pracovník

leden 2016 – červenec 2018 2 roky a 7 měsíců

Účetnictví a finance: Aktivní podpora v oblasti prvotního účetnictví, včetně přípravy podkladů pro externí účetní a evidence hotovostních plateb. Fakturace: Kompletní správa fakturace – vystavování, kontrola správnosti a párování přijatých a vydaných faktur. Logistika objednávek: Zodpovědnost za plynulé zpracování obchodních objednávek od přijetí až po expedici a komunikaci se zákazníky ohledně stavu dodávky. Grafické práce: Příprava marketingových a prezentačních materiálů v grafickém software (např. úprava fotografií, tvorba jednoduchých letáků/bannerů). Komplexní administrativa: Zajištění chodu kanceláře, správa firemní korespondence a koordinace schůzek.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Účetnictví a daňová evidence

leden 2018

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45