Foto: Ing. Pavel B.
ID 1124500

Ing. Pavel B. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Sluštice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Management a ekonomika

2000 – 2005Vysokoškolské

Vyšší odborná škola Zlín

Účetnictví a finance

1996 – 2000Vyšší odborné

Obchodní akademie Tomáše Bati

Účetnictví a finanční řízení

1992 – 1996SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 5 měsíců

DI*********/SK

Financial controller

2022 – listopad 2025 3 roky a 11 měsíců

Člen controllingového týmu, který zajišťuje veškerou agendu související s finančními procesy v rámci společnosti, příprava reportů pro management společnosti, ad hoc reporty napříč odděleními, zpracování měsíčních/ročních závěrek, rozbory finančních ukazatelů z P&L, BS, rozbory nefinančních ukazatelů /KPi a komentování rozdílů mezi skutečnosti vs budget, forecast, spolupráce s účetním týmem a controllingovým oddělením ve Francii a Honkongu, podíl na přípravě čtvrtletních forcastů a budgetu, čtvrtletní konsolidační reporting dle CAS/IFRS16, úzký kontakt s finančními auditory, kontrola nákladů u nových projektů a investic – nájmy, marketingové aktivity, účast na finančních projektech společnosti jako např. implementace IFRS 16, apod.

EU*****ktů

Financial Specialist

2018 – 2022 4 roky a 6 měsíců

Úzká spolupráce při měsíčních závěrkách do skupiny, rekonciliace transakcí ve skupině, tvorba budgetů/forecastů, rozbor výsledků dle P&L a rozvahy, řízení Cash Flow, tvorba dohadných položek, kontrola účtování závazků a pohledávek, tvorba výnosových dohadů/work in progress, vymáhání pohledávek, úzká spolupráce s auditorem a daňovým poradcem ohledně přiznání k DPH a srážkové daně, ad-hoc úkoly pro Group Financial Manager, sledování KPI’s a jejich odchylek, shromažďování podkladů pro zpracování mezd (evidence docházky, stravenek, neschopenek, personálních smluv aj.), evidence a správa dodavatelských smluv, spolupráce při roční inventarizaci, nastavování nových interních procesů/směrnic, hlášení pro statistický úřad, aj.

Mo*********ní)

Financial Controller

2014 – 2018 4 roky a 6 měsíců

Příprava budgetů a sledování čerpání rozpočtu, týdenní řízení Cash Flow, vedení účetnictví, vymáhání pohledávek, přiznání k DPH a srážkové daně, úzká spolupráce s daňovým, poradcem, správa veřejné produkce za klienty pro OSA a Intergram a organizací na Slovensku, měsíční reporting vedení společnosti v zahraničí, P&L a rozvaha a jejich detailní rozbor finančních a nefinančních měsíčních výsledků a podání návrhů na zlepšení, sledování KPI’s a jejich odchylek, shromažďování podkladů pro zpracování mezd, evidence a správa smluv, příprava cenových kalkulací pro nové projekty, komunikace s klienty ohledně fakturací, jednání s bankou aj.

LP*******ay)

Controller

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

Analyzování a navrhování efektivnějšího využívání finančních prostředků, analýzy ziskovosti obchodů, sledování tržeb a klíčových KPIs a jejich rozbor, vyhodnocování odchylek položek výsledovky (plán x realita), sestavování rozpočtů za celou společnost, kalkulace investičních záměrů, sledování Cash flow, controlingové závěrky, zajišťování bankovních garancí, kontrola objednávek a faktur dle smluv, zpracovávání výsledků inventur, správa a rozvoj reportingového modelu pro mateřskou společnost, spolupráce s právníky, auditory, daňovými poradci při řešení interních procesů, ad-hoc požadavky regionálních manažerů a ředitele společnosti.

RW*****.s.

Operative controller

2008 – 2011 3 roky a 6 měsíců

Sledování likvidity firmy na základě cash poolingu, reporting vedení společnosti, analýzy středisek a sledování odchylek skutečností od plánů, alokace nákladů dle klíčů, aktualizace reportů ve skupině, analýzy výnosů za poskytované služby celé skupině RWE (service level agreement), závěrkové práce, tvorba převodních cen.

Ho*********aj.

Credit analyst

2005 – 2008 3 roky a 6 měsíců

Správa svěřeného portfolia splatných pohledávek a závazků za svěřené portfolio produktů v rámci celého US CPG Teamu, sledování a kontrola klíčových zákazníků, analýza poskytování úvěrových limitů, vyhodnocování rizik, provádění běžných úvěrových kontrol, vytváření a přizpůsobování úvěrových limitů pro nové i dřívější účty, správa portfolia, denní spolupráce s obchodním oddělením, denní kontakt s klienty, vyřizování požadavků ve spolupráci s Customer service, denní účetní závěrka na základě cash managementu, vyhledávání ztracené hotovosti, zpracování a kontrola vnitropodnikových účetních dokladů, kontrola a korekce účetních případů, aj.

Jazyky

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

Microsoft Dynamics NAVZkušený

Oracle ERPPokročilý

PohodaPokročilý

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Google AnalyticsPokročilý

Zájmy

Sport, tenis, badminton, cyklistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45