Barbora K. 47 let , životopis 1521715
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jablonec nad Nisou + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠO, Hořice
Obchodník
září 1993 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 3 měsíce
ES*******.o.
Fakturantka
září 2017 – dosud 8 let a 4 měsíce
Fakturaci, nákup zboží, reklamace, plánování rozvozů a expedice skladu, rozdělení skladníků a rozdělení práce pro sklad. Pomoc v účtárně při základních úkonech při zástupu dovolené. V roce 2024 jsem se podílela na implementaci nového softwarového systému SOFIX, spolu s tím spojeným systémem WMS (nové čtecí zařízení a systém načítání pro sklad) a ORDIS, který slouží pro objednávání zboží pro naše obchodní zástupce a zákazníky. Uvedení systému do provozu. Zpracování podrobných postupů práce u jednotlivých pracovních pozic, správa systému z provozního hlediska /ne IT/, pouze uživatelsky. Uživatelská podpora pro naše zaměstnance ohledně problémů se systémem. V současné době zástupce provozního ředitele a podílení se na určitých rozhodnutích ohledně provozu firmy.
Ba*******.o.
Prodavačka
červen 2017 – srpen 2017 3 měsíce
Prodej drogerie, nákup zboží
Mě*****ice
Odborný referent odboru dopravy
září 2008 – leden 2017 8 let a 5 měsíců
Agenda řidičských průkazů, registrace vozidel, schválení technické způsobilosti vozidel
IS*****ice
Sekretářka ředitele školy
leden 2001 – březen 2005 4 roky a 3 měsíce
Administrativu pro ISŠO, vedení pokladní knihy, administrativa pro ředitele školy, zdravotník školy, účast na školních akcích jako doprovod a zdravotník (školní výlety, lyžařské výcviky)
Mi*****ice
Provozní kavárny + restaurace
duben 2000 – leden 2004 3 roky a 10 měsíců
Společně s manželem jsme provozovali hostinskou činnost, nejprve kavárnu/čajovnu, kterou jsem převzala do pronájmu od paní Anny Zbránkové, později restauraci s menším penzionem. Podílela jsem se na veškeré činnosti spojené s tímto provozem.
An*******ice
Provozní kavárny/čajovny
březen 1999 – březen 2000 1 rok a 1 měsíc
Zajištění provozu podniku, obsluha zákazníků, nákup zboží
He*******čín
Recepční v administrativě
září 1998 – říjen 1998 2 měsíce
Recepci hotelu, komunikace s hotelovými hosty
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)