
L. Č. , životopis 853602
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Euroškola Praha střední odborná škola s.r.o.
Ekonomika a podnikání - zakončeno maturitní zkouškou
2007 – 2010SŠ s maturitou
Střední průmyslová škola Česká Lípa
Technická administrativa
2004 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 7 měsíců
Ja*******.s.
Fakturant/ka
květen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce
zpracování podkladů pro mzdy, měsíční úzávěrka programu, zajišťování školení zaměstnanců, příjem zboží na sklad dle DL a faktury, vytváření zakázek, evidenční kontrola převodek zboží mezi pobočkami, evidence a dohled nad konsignačním skladem, evidence faktur došlých, proformy, vystavování faktur dle DL a zakázky, vytváření pokladních dokladů, kontrola pokladny, zápočty, kontrola dlužníků, salda, bankovní příkazy, evidence bonusů, evidence skonto plateb a kontrola plateb na bankovních výpisech, vytváření rámcových smluv
Pa*********.o.
Personalista
2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců
Příprava smluv a dalších dokumentů týkající se pracovněprávních vztahů, vedení personální evidence zaměstnanců v programu ipersonalistika, správa docházky osob v docházkovém systému fingera, zajišťování vzdělávání zaměstnanců včetně rekvalifikací, zpracování podkladů mezd 70ti zaměstnanců pro externí účetní firmu, podávání průběžných reportů vedení společnosti z oblasti nastavení úkolových mezd a norem, komunikace s úřady, dohled nad vozovým parkem a knihou jízd veškerých vozidel firmy
Pa*********.o.
Fakturant a skladový hospodář
2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců
Vyřizování došlých objednávek, vystavování faktur, evidence a zpracování přijatých dokladů (ABRA, Helios), vedení hotovostní pokladny, pochůzky na úřady a instituce, zpracování týdenních a měsíčních reportů, objednávání, příjem a evidence zboží, práce se čtečkou, příprava podkladů pro zpracování inventur, vedení skladové evidence a kontrola pojistných zásob
IT*********.o.
Office manager
2015 – 2021 6 let a 6 měsíců
Příprava podkladů k veřejným zakázkám, příprava a zpracování výběrových řízení, komunikace s úřady, zajišťování školení zaměstnancům, zajišťování školení BOZP, tvorba nabídek, vyřizování objednávek, vystavování faktur (Cézar), evidence dokladů a přijatých faktur, vyřizování reklamací, připrava podkladů pro personální agendu a účetní firmu, organizace firemních akcí, koordinace úkolů asistentkám
Ma*******.s.
Vedoucí provozu / provozní
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Řízení, organizace a plánování provozu v několika provozovnách, práce s pokladním systémem Tamara, zajišťování a dohled nad zaměstnanci, jednání s obchodními partnery a dodavateli, vedení dokumentace a docházkové evidence, vedení provozní knihy HACCP, zajišťování školení BOZP, provádění pravidelných inventur zboží, měsíčních vyúčování a uzávěrek.
MW*********.o.
Vedoucí provozu / provozní
2011 – 2014 3 roky a 6 měsíců
Evidence skladu a dokladů v programu POHODA, vyřizování obchodní korespondence, řízení, organizace a plánování provozu několika provozoven, práce s pokladním systémem POHODA, zajišťování lidských zdrojů, jednání s obchodními partnery a dodavateli, vedení dokumentace a docházkové evidence, marketingová propagace, provádění pravidelných inventur zboží na provozovně, výběr VLT a VHP strojů, provádění měsíčních vyúčování a uzávěrek strojů.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Kurzy
Specialista Marketingu - osvedčení o profesní kvalifikaci EQF 5
únor 2016