Není foto: L. Č.
ID 853602

L. Č.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Euroškola Praha střední odborná škola s.r.o.

Ekonomika a podnikání - zakončeno maturitní zkouškou

2007 – 2010SŠ s maturitou

Střední průmyslová škola Česká Lípa

Technická administrativa

2004 – 2007SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 7 měsíců

Ja*******.s.

Fakturant/ka

květen 2024 – dosud 1 rok a 3 měsíce

zpracování podkladů pro mzdy, měsíční úzávěrka programu, zajišťování školení zaměstnanců, příjem zboží na sklad dle DL a faktury, vytváření zakázek, evidenční kontrola převodek zboží mezi pobočkami, evidence a dohled nad konsignačním skladem, evidence faktur došlých, proformy, vystavování faktur dle DL a zakázky, vytváření pokladních dokladů, kontrola pokladny, zápočty, kontrola dlužníků, salda, bankovní příkazy, evidence bonusů, evidence skonto plateb a kontrola plateb na bankovních výpisech, vytváření rámcových smluv

Pa*********.o.

Personalista

2022 – 2024 2 roky a 6 měsíců

Příprava smluv a dalších dokumentů týkající se pracovněprávních vztahů, vedení personální evidence zaměstnanců v programu ipersonalistika, správa docházky osob v docházkovém systému fingera, zajišťování vzdělávání zaměstnanců včetně rekvalifikací, zpracování podkladů mezd 70ti zaměstnanců pro externí účetní firmu, podávání průběžných reportů vedení společnosti z oblasti nastavení úkolových mezd a norem, komunikace s úřady, dohled nad vozovým parkem a knihou jízd veškerých vozidel firmy

Pa*********.o.

Fakturant a skladový hospodář

2021 – 2023 2 roky a 6 měsíců

Vyřizování došlých objednávek, vystavování faktur, evidence a zpracování přijatých dokladů (ABRA, Helios), vedení hotovostní pokladny, pochůzky na úřady a instituce, zpracování týdenních a měsíčních reportů, objednávání, příjem a evidence zboží, práce se čtečkou, příprava podkladů pro zpracování inventur, vedení skladové evidence a kontrola pojistných zásob

IT*********.o.

Office manager

2015 – 2021 6 let a 6 měsíců

Příprava podkladů k veřejným zakázkám, příprava a zpracování výběrových řízení, komunikace s úřady, zajišťování školení zaměstnancům, zajišťování školení BOZP, tvorba nabídek, vyřizování objednávek, vystavování faktur (Cézar), evidence dokladů a přijatých faktur, vyřizování reklamací, připrava podkladů pro personální agendu a účetní firmu, organizace firemních akcí, koordinace úkolů asistentkám

Ma*******.s.

Vedoucí provozu / provozní

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Řízení, organizace a plánování provozu v několika provozovnách, práce s pokladním systémem Tamara, zajišťování a dohled nad zaměstnanci, jednání s obchodními partnery a dodavateli, vedení dokumentace a docházkové evidence, vedení provozní knihy HACCP, zajišťování školení BOZP, provádění pravidelných inventur zboží, měsíčních vyúčování a uzávěrek.

MW*********.o.

Vedoucí provozu / provozní

2011 – 2014 3 roky a 6 měsíců

Evidence skladu a dokladů v programu POHODA, vyřizování obchodní korespondence, řízení, organizace a plánování provozu několika provozoven, práce s pokladním systémem POHODA, zajišťování lidských zdrojů, jednání s obchodními partnery a dodavateli, vedení dokumentace a docházkové evidence, marketingová propagace, provádění pravidelných inventur zboží na provozovně, výběr VLT a VHP strojů, provádění měsíčních vyúčování a uzávěrek strojů.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Kurzy

Specialista Marketingu - osvedčení o profesní kvalifikaci EQF 5

únor 2016

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45