Foto: Natálie H.
ID 969315

Natálie H. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Mladá Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa Milovice (okres Nymburk) + 30 km ochota dojíždět Mapa Praha-Černý Most + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: příležitostně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola podnikatelská HERMÉS MB s.r.o.

Ekonomika a podnikání

září 2016 – červen 2018SŠ s maturitou

ISŠ Na Karmeli Mladá Boleslav

Aranžér - designer

září 2010 – červen 2016Vyučení

Zakladní Škola K.H. Máchy Doksy

bez zaměření

září 2000 – červenec 2010Základní

Praxe 9 let

Le*****dec

Fakturant/ka- asistentka

listopad 2023 – dosud 2 roky a 2 měsíce

• Komplexní zpracování přijatých i vydaných faktur – zadávání, kontrola, kompletace, skenování a archivace (program Navision) • Aktivní správa pohledávek – sledování plateb, komunikace s odběrateli, upomínky, zajištění včasného inkasa • Zajištění a evidence firemních nákupů, příprava dárkových balíčků pro zaměstnance, klienty a partnery • Organizace občerstvení a zázemí pro firemní akce a obchodní jednání • Vyřizování e-mailové, telefonické a poštovní korespondence • Příprava podkladů pro docházku zaměstnanců a interní evidenci • Správa pokladny, kontrola dokladů a zajištění pravidelných inventur • Evidence a správa firemního majetku a vozidel včetně související dokumentace • Vyhotovování a vedení předávacích protokolů k firemnímu vybavení • Administrativní podpora veřejných zakázek – vyhledávání aktuálních výběrových řízení, příprava a kompletace podkladů, registrace do portálů (např. EZAK), hlídání termínů a komunikace s dodavateli • Operativní administrativní a organizační podpora vedení společnosti

Pr*********mia

Referent

únor 2022 – říjen 2023 1 rok a 9 měsíců

• Vedení administrativní agendy vlastníků jednotek ve společenství vlastníků (SVJ) • Zpracování ročního vyúčtování služeb a nákladů spojených s užíváním bytových jednotek • Zadávání a správa přijatých faktur v systému • Navyšování a úprava měsíčních předpisů záloh dle aktuálních potřeb • Kontrola plateb, řešení nesrovnalostí a komunikace s vlastníky • Zpracování bankovních výpisů a jejich párování s pohyby na účtech • Práce v účetních a správcovských systémech Domus a Finus

Ge*******vna

Pojišťovací poradce

listopad 2018 – červenec 2023 4 roky a 9 měsíců

• Komplexní nabídka a zajištění služeb v oblasti pojišťovnictví a finančních produktů • Zprostředkování životního i neživotního pojištění dle individuálních potřeb klientů • Poradenství a sjednávání penzijního připojištění a stavebního spoření • Péče o klienty, aktualizace smluv, správa pojistných smluv a následný servis • Sledování aktuálních trendů a legislativních změn v oblasti finančních produktů

Ho*********ělá

Číšník/servírka

2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců

Brigáda - obsluha restaurace a baru. Příprava a obsluha svateb, oslav a večírků.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Základní znalosti Finus, Domus, Windomy, Navision..

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Základy projektového řízení

• Znalost základních principů projektového řízení – stanovení cílů, plánování jednotlivých fází, časový harmonogram, vyhodnocování rizik • Schopnost efektivního rozdělení úkolů, stanovení priorit a kontrola postupu plnění • Důraz na komunikaci v týmu i s externími partnery, řešení problémů a zpětná vazba • Orientace v klíčových oblastech podnikání – plánování, marketing, financování, zákaznický servis • Vědomí důležitosti analýzy, zodpovědnosti a strategického přístupu pro dosažení podnikatelského cíle

listopad 2022

IDD zkouška - životní pojištění

Prodej životního pojištění

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2021

IDD zkouška - neživotní pojištění

Prodej neživotního pojištění. (auta, majetek)

Zobrazit certifikát o absolvování

květen 2021

Penzijní připojištění

únor 2019

Zájmy

Rodina | Fitness a zdravý životní styl | Kreativní tvorba | Sportovní aktivity | Hudba | Gastronomie | Objevování nových míst a kultur | Cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45